Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Seminário Nossa Senhor de Fátima (SENOFA) Celebra Aniversário ba dala 62

Seminário Nossa Senhor de Fátima (SENOFA) Celebra Aniversário ba dala 62

Sábado (28/05/2016) Seminário Nossa Senhor de Fátima (SENOFA) celebra ninia Aniversário ba dala 62. Iha celebração refere hahu ho Missa nebe pregide husi Bispo de Dili no hetan participação máximo husi Padres, Madres, Seminaristas, Famílias no Educadores. Iha celebração hirak nee monu iha loron 13 fulan Maio liu ba, maibe muda hikas ba iha loron 28 Fulan Maio. Tuir Reitor Seminário Balide Padre Ángelo Salsinha imforma katak: Ohin Seminário Menor Balide celebra ninia existência ba dala 62. Tuir programa katak ami celebra tiha ona iha dia 13 fulan Maio liu ba, como iha tempo neba ami labele celebra tamba iha Ordenação iha Paróquia Ainaro. Paróquia Ainaro mos hili Nossa Senhora de Fátima nuudar sira nia Padroeira, tamba Padre Patricino mos momento nee hanesan Equipa formador iha Seminário Balide, tamba nee Festa Seminário nian adia fali mai 28 de Maio, tenik Padre Ángelo.
Iha celebração Padroeira Seminário Balide nian, Dom Virgilio iha nia discurso apressia tebes Equipa Formador, educador no mos Inan aman sira hotu ba dedicação tomak nebe sira oferece ba iha Seminário ida nee. Tan nee Bispo hateten: Hau aprecia tebes ho imi nia presença hodi halo tranformação ba iha Seminário ida nee. Professores sira nia papel laos deit atu transmite Ciência ka conhecimento nebe imi iha ba Seminarista sira, maibe buat nebe importante mos mak precisa sai educadores. Hau orgulho tebtebes ho equipa Formador no Professores sira cria iha Seminário ida nee, nebe cria ona ambiente ida nebe mais educativo hodi transforma Seminário ida nee sai ambiente da Família nomos cria valores da família nian iha nebe iha respeita malu no transparência. Dom Virgilio hatutan tan katak: ita precisa fo acompanhamento ba oan sira. Hare ba realidade katak buat ida disciplina nee susar atu tama iha sira nia ulun, maibe ita nunca se para no desanima, maibe nafatin fo hanoin ba oan sira. Husi ambiente ida nee, ekipa formador, professores to’o iha conselho dos pais hanoin hamutuk atu bele kria acompanhamento ida nebe efetivo, eficaz ba oan sira hotu liuliu ba Seminarista sira. (A/C)