Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > DIOCESE DILI ESTABELECE ACORDO PROGRAMA RELIGIOSO HO RTTL,E.P

DIOCESE DILI ESTABELECE ACORDO PROGRAMA RELIGIOSO HO RTTL,E.P

DCDD – Segunda feira, 04;00 Htl, Diocese Dili hamosu tan história foun ida atu estabele comversão ida entre Diocese Dili ho RTTL ep hodi serviço hamutuk iha programa Religiosos nian hodi transmite imformação ba Comunidade sarani kona ba Maromak Nia Futar Liafuan. Evento nee realiza iha Câmara Eclesiástica Dili nebe participa husi Bispo de Dili Dom Virgilio do Carmo da Silva, Sua Exelência Secretário de Estado da Comunicação Social Nélio Isaac Sarmento, Presidente RTTL,E.P Milena Abrantes.

Bispo hateten katak: Particularmente Diocese Dili sente orgulho tamba tinan ida nee ami hahu Pastoral Diocese nian ho Maromak Nia Liafuan. Ho serviço hamutuk ida nee maneira diak ida e hau concorda ho Sua Exelência nebe ohin dehan ida nee nudar passo ba dala uluk nebe ita halo no sei iha momento nebe karik ita bok ituan no fiel ba buat nebe ideal, maibe buat diak mak ohin ita hakarak estabelece acordo nebe ita hanoin hamutuk, masque monu mos ita sei lao ba oin no acordo nee sei kaer metin. Depois de Um ano mak ita hare hodi halo fali avaliação ida hodi hare fila fali buat nebe diak ita halo diak liu tan no buat hirak nebe ladun diak ita buka atu corige.

Bispo haforsa tan katak: ho acordo ida nee Ida nee bele fo retorno boot ba iha parte hotu, tamba hakarak comunica ba iha ita nia sociadade, ba ita nia sarani sobre Creda nia missão e liu-liu Cristo ninia missão. Liu husi meios Comunicação ida nee ita hakarak atu comunica buat nebe Creda nian tamba Jesus rasik comunicadora ida, Nia uja meios oi-oin hodi comunica, hodi conta história, aiknanoik, Ninia discurso, maneira ida nee iha tempo Jesus nian mak ita hare ohin loron ita iha atu atrai ita ninia ouvintes sira.

Iha biban hanesan, Secretário de Estado da Comunicação Social Nélio Isaac Sarmento iha nia discurso mos declara katak: Ami contente teb-tebes atu estabelece programa ida nee ho Diocese Dili tamba ita hatene agora dadaun ita tama ba tinan ida nebe tecnologia de imformção e ita nia população mos precisa imformação hodi hametin sira nia fiar liu husi programa sira Televisivo nian. Iha Concordata nebe mak Igreja ho Estado halo iha neba parte balu mos koalia kona ba Estado nia obrigação atu fo espaço Comferência Episcopal hodi divulga imformação sira nebe relaciona ho Religão Católica. Tamba nee espaço ida nebe ita foin hahu e hau espera katak ida nee hanesan iniciativa ba dala uluk maibe depois ita lao neneik ita sei hetan objectivo lolos nebe mak ita hakarak hato’o ba ita nia sarani tomak.

Nélio Isaac iha ocasião nee mos hateten: Agradece ba amo Bispo ba iniciativa diak ida nee, e ita espera katak ho programa hirak nebe mak Diocese sei produz, hau fo comfiança tomak ba equipa sira nebe serviço iha Diocese ninian tamba hanesan hau sempre dehan bebeik ami fo hela espaço hakarak produz programa sira nebe iha relação ho Católica, maibé ami laiha específico no la domina kona ba Maromak Nia Liafuan, maibe ami iha capacidade atu halo buat nebe mak simples hodi divulga imformação nebe mak ita hakarak hatoo ba iha sarani sira liu husi Canal Rádio no Televisão.

Presidente RTTL,E.P Milena Soares Abrantes mos hateten: Acordo entre RTTL, E.P no Diocese nee rasik foca liu ba iha programa hametin fiar no mos ba TalkSow nebe mak hatoo aspiração ruma nomos iha audiência ruma nebé mak sei participa iha Tolk Show nee.  Ami hakarak nee Talk and Show atu iha neba bele iha música ruma bele anima. Dala barak iha público hakarak mos atu rona liafuan murak sira husi Bispo sira atu bele refresca tamba tinan ida nee tinan todan tebes ba ita hotu katak Festa Democracia.

Relaciona ho programa sira Presidente RTTL,E.P hateten: Ida nee husi parte produtório sira nebe mak sei halao iha Dominggo e tempo mos iha nee sidauk decide claro tamba husi prte Diocese no mos produtorio sira sei hare fila fali atu termina ba loron saida mak sei hatun, maibe ida nee bajeia ona ba acordo nebe mak ohin halo hahu ona realiza programa hirak nee. Husi contiudo programa Diocese mak sei produz no sei cooprea hamutuk ho RTTL,E.P.(C/a)