Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Ema Desconhecido Estraga Igreja Comoro

Ema Desconhecido Estraga Igreja Comoro

DCDD DILI – Quinta feira foin lalais ne’e, equipa reporter ITE tenta dadalia ho Padre Elias de Deus nu’udar Pároco Paróquia Maria Auxiliadora Comoro hodi hatene kona ba ação nebé ema desconhecido balun halo Iha Igreja Comoro hodi tama no estraga Igreja no foti mos sasan balu nebé iha Igreja refere.

Tuir Padre Elias de Deus nu’udar Pároco haktuir katak: Acontecimento ne’e acontece iha Dominggo madrugada (26/02). Bainhira ha’u sei toba hela Sacristão telefone mai ha’u hodi imforma katak: iha ema ruma tama hodi estraga sasan iha Igreja laran. Pe. Elias hatutan tan: Sacristão nebé nia mai atu prepara sasan ba primeira missa nian (7:00) Htl, nia descobre katak sasan iha nia fatin ne’e iha buat ruma sabraut, liu-liu surat tahan sira nebé nia rai em ordem hela monu hela iha rai no mos iha parte nebé tau sasan sira ba decoração nian hanesan; hena no mos fatin colecta nian monu tun namkari hela iha rai. Tamba ne’e sacristão ne’e descobre katak; iha ema ruma tama hodi sobu sasan sira, haktuir Pe. Elias iha ninia Residência Paroquial Comoro, (02/03).

Pe. Elias mos reforsa tan katak: los duni katak ema ne’e tama hodi sobu sasan sira ne’e no halo passa revista ba fatin hotu iha Igreja ne’e nia laran. Ema desconhecido ne’e ita bele dehan Na’okten tamba nia tama iha ema hotu-hotu toba atu buka osan, maibé, nia la consege hetan osan, tan ne’e nia sai housi Sacristão nia fatin, nia mai iha Estátua Nossa Senhora nian tamba iha nebá iha caixa esmola Na’in Feto nian, maski nia tenta atu loke, maibé, nia la consege tan ne’e nia husik hela, maibé hanesan sasan sira nebe hanesan Dominggo uja hodi halibur colecta sira, nia passa revista hotu hodi halo soe tun no soe sae, maibe iha nebá laiha osan iha nebá.

Pe. Elias haktuir tan katak: iha momento nee tanba ami prepara atu missa e depois de missa mak Polícia Investigação nian mos mai kedas no foti dadus no hare sasan sira namkari hela. Entre ema desconhecido ne’e ida mak husik hela nia sapatu sorin iha Igreja laran. Tan ne’e ha’u hanoin katak; ema hirak ne’e la’os mai mesak, parece sira mai ho grupo. Groupo ruma organiza an atu buka moris ho maneira naok tanto iha fatin nebé sira ba hanesan loja, uma inclui mos Igreja sira.

Relaciona ho acontecimento ne’e Pe. Elias de Deus relata mos tan katak: Ami mos iha ne’e colabora diak ho parte singurança nian, iha momento nebá tamba iha missa avisa, depois de primeira missa ne’e Polícia sira to’o kedas iha fatin acontecimento hodi halo análiza no halo mos teste Silik Jari ba bu’at nebé mosu, atu nune’e bele descobre no identifica se mak halo bu’at ne’e atu nune’e bele processa tuir lei nebé naok no estraga ema nia sasan sa tan tama iha Igreja.

Pe. Elias mos recomenda ba sarani sirak katak: Husu ba maluk sarani sira hotu atu cuidadu no atenção tanba iha ita nia sociedade agora nee iha groupo oin-oin; grupo balu hari ho intenção atu contrubui ba bu’at nebé di’ak atu tulun ema no halo bu’at di’ak, maibé, iha grupo balu mos sira estabelece grupo ne’e atu na’ok, asalta, estraga, ha’u la hatene tamba ha’u rona mos uluk katak iha Igreja iha Dili laran mos na’ok ten ka groupo descoinhecido sira ne’e tama hodi buka sasan sira liu-liu osan. Tan ne’e, ha’u husu ba inan aman sira atu movel iha família no bairo hodi tau matan ba oan sira nebé Jovem ona hodi hatene didiak labarik sira nia paradeiro iha tempo nebé sira movimento sira nia an, iha sa horas mak sira tenki iha uma no mos iha sa horas sira bele la’o, se sira la’o karik tenki hatene sira la’o ho se no ba nebé, atu nune’e bele identifica ou bele servisu hamutuk, tamba sira nebé tama iha Igreja ne’e la’os ema fuik no le’et nebé nunca hatene fatin, maibé, ema hirak ne’e hatene ona Sacristão nia fatin iha nebé, sira hatene ona Caixa Esmola iha nebé, ne’e sinal katak ida ne’e la’os ema seluk, maibé, ema ida nebe hatene diak Igreja, laos ema hela dok, laos ema matan foun ka matan tomak nebé, maibé ema nebé ita bele dehan hatene Igreja ida ne’e. (C/a)