Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Pe. Ângelo Salsinha : Bom Pastor nia Autor mak Maromak

Pe. Ângelo Salsinha : Bom Pastor nia Autor mak Maromak

DCDD –  Pe. Ângelo Salsinha declara lia hira ne’e wainhira participa Talk show kona ba Bom Pastor iha Jardim da Paz Seminário Menor Balide Dili. Tan ne’e, Pe. Ângelo hateten: Koalia kona Bom Pastor, ita koalia ona kona ba Figurativo. Agora figura ida importante iha ema nia moris ne’e, buat diak, furak no kmanek hotu nia Autor mak “Maromak”. Então ita atu sai nune’e, importante compreende  Maromak. Maromak mak buat diak nia nain, furak kbiit, força no buat hotu nia nain, so liga ba Nia mak ita foin hatene agradece ba mundo nebé ó iha, ba família, ba Nação, ba rai, ba vida no natureza nebe ó iha, haktuir Pe. Ângelo Reitor Seminário Menor Balide, (11/04/2017)

Pe. Ângelo Salsinha haklean tan katak: Wainhira ita liga ba buat diak nia nain, furak nia nain mak Maromak. Atu ita compreende  Nia mak nain ba buat-hotu precisa lee Bíblia. Hau hanoin buat hotu be ita iha, formação, preocupação  ka sai Líder, ita hotu-hotu iha nee tamba ita nia experiência íntimo ho buat diak nebé iha. Princípio ne’e importante katak princípio fundamental mak lori ema ba halo experiencia  ho Maromak atu nia ba compreende  Maromak, fiar Maromak. Sê princípio ó compreende  Maromak mak hanesan mate klamar, ó kuda mate klamar mak iha neon, nia sei fo hahalok mate klamar iha sociadade. Sê lori ema ida ba compreende  Maromak ne’e hanesan rai nain, nia hahalok tomak no nia compreende  Bom Pastor ne’e hanesan rai-nain. Sê princípio kuda iha ema ida nia hanoin hanesan kakalu, matebian, buat hotu nebé nia halo iha sociadade ne’e kabur. Tamba ne’e buat hotu nebé ita koalia kona ba problema sira iha sociadade sira nian ohin loron sai nune’e tamba nia princípio la claro.

Relaciona ho pilares sira iha Uma formação Pe. Ângelo Salsinha hateten: Ami iha pilares 4 nebé sai hanesan orientação iha uma formação nian: ida uluk atu forma ema sai ema fuan mos, motivação, visão no hanoin mos ba nia an ba nia família no ba nação no ba nia Igreja. Tuir mai ema tenki iha persistência, perseberança,  halo ema atu moris iha princípio Maromak nee ohin aban tenke nafatin,  ida nee atu halo ema compreende  diak liu tan principio  ida as liu mak Maromak; halo ema atu hatene buat ida nebe mak hadomi nia maun alin sira, buat sira nee hotu ita prepara nian lalaok mai hau nia an no orienta hau nia an ba ema seluk, tamba hau sai ema ida ba ema seluk responsabilidade ema ida Maromak nian, Hau nia dignidade Maromak nian, hau nia Maromak nia ema tamba buat hotu nebe hau halo no buat hotu nebe hau hatudu no hau iha ba Maromak nian tamba, sim, koko mai housi Maromak hau respeito hau nia an, hau respeito ema seluk natureza no respeito Maromak tamba hau koko buat nee mai housi Maromak. (A/c)