Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Pe. João Soares Inicialmente halao abertura Páscoa Jovem

Pe. João Soares Inicialmente halao abertura Páscoa Jovem

DCDD – Quinta-feira (11/05/2017) horas 12:00 too 06:00 Otl, liburan hamutuk Comissão Organizadora ba Páscoa Jovem iha UNICA Balide Dili ho objectivo hodi hahu simu Peregrino sira mai hosu Vigararia 3: (Dili, Ermera no Same), Instituto Superior sira nebe localiza iha Capital Dili, Escola Secundária tanto Católica no mos Escola Pública iha Capital Dili hodi halo registração ba Peregrino nebe representa Paróquias Vigararia 3, Institutoa, Escolas nebe mak sei participa iha Páscoa Jovem no

Comemoração Centenário Aparição Nossa Senhora iha rai Fátima nebe realiza iha Diocese Dili UNICA Balide Dili. Hafoin remata tiha registração ba Peregrino sira, iha tuku 08:00 Otl kalan, Presidente Departamento Juventude Católica Diocese de Dili Padre João Soares inicialmente halao kedan abertura ba Páscoa Jovem no comemoração Centenário Aparição Nossa Senhora iha rai Fátima Portugal. Iha biban nee, Padre João hateten:

Hodi Amo Bispo Diocese Dili nia naran hakarak hato’o uluk nanain agradece ba amo Pároco sira, ba Magnífico Reitores sira, Directores das Escolas, liu-liu ba belun foinsae feto no mane sira hotu nebe mak ohin kalan iha ne’e hodi participa Páscoa Jovem nebe ho nia tema: (Jovem Apóstolo ba Jovem). Além nee mos ita celebra Centenário aparição nain Feto Fátima, tamba distância no problema economia ita labele hola ba parte iha Portugal, maibe ita considera deit Balide hanesan Portugal oan ida.

Pe. João Soares haktuir tan: Ita nia objetivo final mak ida ne’e Primeiro ita hatene katak milagre bad ala uluk liu nebé Jesus hatudu hanesan Maromak Oan iha festa Casamento iha Canaan nebe hetan mos comnvite Nain Feto ho Jesus no mos escolante sira. Iha mos sensibilidade (Kepekaan) Nain Feto nian wainhira festa nain preucupa tamba tua laiha ona, Nain Feto dehan ba Jesus Katak tua laiha ona! Maibe Jesus dehan ba Nia Inan katak ita mos ema convidado, maibe Nain Feto nia interveção nee plano salvação ema tomak nian nee importante lós. Tamba ne’e ita hein katak iha loron hirak ne’e nia laran Páscoa Jovem nian no ita koalia kona ba Páscoa Jovem automaticamente Cruz Jovem iha laran no labele temi Cruz quando laiha Páscoa. Ne’e duni hein katak Centenário no Páscoa Jovem nebe ita celebra dadaun ne’e  ho Nain Feto nia tulun jovem sira hotu iha Diocese Dili nia laran bele simu Cruz loron-loron nian continua bele participa nafatin iha Páscoa Jesus Cristo nian.

Actividade hirak ne’e hetan suporta ativa lós housi Madre FMA, sira hamutuk ho comissão Organizadora ba evento refere.