Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Pe. Juvito Rego : Jovem Mak Alicerce Creda no Nação Nian

Pe. Juvito Rego : Jovem Mak Alicerce Creda no Nação Nian

DCDD – Pe. Juvito Rego declara mensagem hirak nee wainhira preside missa abertura ba Peregrinos Páscoa Jovem nian iha Paróquia Imaculada Conceição Balide Dili Sexta Feira dader (12/05/2017), horas 08:00 dader. Ba Peregrino Páscoa Jovem Pe. Juvito iha nia mensagem hateten: Jovem precisa halo morin ohin ida ne’e iha nia-an, hau mak Creda ohin, hau mak nação ohin, hau mak futuro ohin, hau mak família ohin, hau mak Jovem ohin no hau mak ema Timor ohin.

Pe. Juvito hateten: Tinan ida ne’e ita mai hamutuk iha fatin ne’e, tuir lolos tinan-tinan ita halibur iha Quarto Domingo de Páscoa, Domingo de Bom Pastor, maski Páscoa Jovem ne’e mate ona, maibe mosu fali Cruz Jovem nebé Diocese Dili no Amo Bispo hakarak hamoris fali Páscoa Jovem atu Paróquia hotu-hotu bele involve nia-an, tinan-tinan lori Jovem sira mai hafoun fali sira nia esperança iha Jesus Cristo. Ita hamoris fali ida ne’e katak tinan oin mai ita sei celebra fali iha Quarto Domingo, Domingo liu tiha Domingo do Bom Pastor ”Bibi atan diak ninian”, maibe tinan ida ne’e tamba monu ho Centenário Nossa Senhora mosu iha Fátima ba labarik oan nain tolu, iha Timor ita comvive, ita moris hamutuk, ita halo Fátima sai ita nia fuan no ita nia Santuário. Iha fatin barak ema liga liu ba iha Lurdes, ema liga ba iha mezogordes maibe iha Timor liga barak liu ba iha Fátima tamba Português barak liu mak lori mai iha ne’e iha 1916 liu ba nain Feto mosu.

Pe. Juvito haktuir tan: Eucaristia mak centro moris esperança hotu-hotu nian. Jovem nebé mak la participa iha Eucaristia, jovem ne’e mate tiha ona tamba nia esperança la hetan. iha Jesus Cristo deit mak lor-loron o participa iha eucaristia o hafoun fali o nia esperança katak nia moris. Iha biban nee Pe. Juvito mos apela ba foinsae sira hotu tanto feto eh mane oinsa buka atu jovem nebe presente no ba futuro, labele moris hanesan ema horseik no horbainrua nian maibe moris hanesan ohin no ba nafatin.