Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Comoro ho Título ka Marca Especial nudar Fatin Comflito

Comoro ho Título ka Marca Especial nudar Fatin Comflito

DCDD – Pe. Elias de Deus, Pároco Paróquia Maria Auxiliadora Comoro kasu lia hirak ne’e wainhira iha diálogo entre Igreja ho Liderança Locál sira iha Paróquia Maria Auxiliadora Comoro. Pe. Elias de Deus haktuir: Comoro ho título ka ho marca especial ida nudar fatin problema nian. Então ho Amo Bispo nia presença no iha opurtunidade kapás ida atu comvida mos ami nia lideransa locál sira no ami mos tenta comvida mos housi Município mai Distrito, suco no Aldeia no mos liderança housi Igreja nian; Bairo sira ho sira nia estrutura atu nune’e bele rona uitoan Amo Bispo nia palestra nebé koalia kona ba lidernsa nebe diak housi ponto de vista doutrina Igreja Católica nian buat nebé Bíblia husu atu nune’e lideransa sira bele halo diak sira nia knar atu tau matan diak ba emar sira atu nune’e bele evita ou koko atu resolve problema nebe acontece iha sociedade no iha Jovem sira iha família liu-liu iha ami nia ária Paróquia Comoro nian.

Pe. Elias de Deus hatutan tan: Tuir hau hanoin, ohin amo Bispo fo definição ida kapás tebés kona ba liderança liu housi contexto ba sarani sira mak Jesus Bom Pastor. Nia hanesan bibi atan diak e Nia halo diskricão kona ba bibi atan diak hatene hasai nia bibi housi luhan lori ba iha du’ut matak no Nia tur hein, como nia hein nia hare katak balu laiha nia ba buka ne’e katak tau matan no protege no ikus mai Nia mos fó Nia vida se wainhira balu monu ba risco atu enrisco sira nia vida, Bibi Atan enrisca nia vida para salva nia bibi sira. Ida ne’e mak modelo Bibi atan diak. Tamba ne’e buat nebé ohin Amo Bispo dehan ba ita nia liderança sira katak bibi atan diak modelo tuir Jesus Bom Pastor. Tan ne’e liderança ida nebé diak precisa Rona, conhece, hatene, tau matan ba nia bibi sira no ba nia emar sira.

Pe. Elias sublinha tan: hanesan ohin amo Bispo koalia kona ba lalaok importante hanesan liderança nebé diak laos ho nia skiil no nia matenek, ho nia empatia, maibe bibi atan ida nebe iha vida Espirtualidade ne’e tenki diak, katak liderança nebé diak mak hatene liga ho Maromak no nia vida cristão. Tamba ne’e mak fontes forsa nia ba nia atu nia bele halao nia knar ho liderança diak nee bele lao.

relaciona ho comemoração 25 anos existência Paróquia Maria Auxiliadora Comoro Pe. Pároco hateten: Ami tinan ida ne’e comemora 25 anos Bodas de Prata, então hamutuk ami prepara buat lubuk ida; liu housi parte Espiritual nian ba Sacramento sira: Premeira Cominhão ba labarik hamutuk 664, Baptismo Geral hamutuk 300, adulto nain 3, Casamento geral hamutuk 57 pares, Crisma nain 700. Além nee iha mos actividades Visita Nain Feto tama bairo no sai bairo, iha mos maluk sira housi religão Protestante renova sira nia fiar hodi tama fali fiar Igreja Católica hamutuk sira nain 3, iha mos actividade seluk hanesan Desportiva sira, no mos diálogo.

Hau hanoin hanesan Paróquia celebra 25 anos hanesan amo Bispo dehan compara ho ema ida karik boot ona, maduro no nia boot ona tamba ne’e husu ba sarani sira atu aproveita ho comemorção Paróquia ne’e atu hatudu-an hanesan sarani lolos, sarani nebe sólido ho valor Cristão nian no sarani nebe metin ba fundamento doutrina igreja Católica nian.(C/a)