Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Foinsa’e 600 Resin Simu Sacramento Comfirmação

Foinsa’e 600 Resin Simu Sacramento Comfirmação

DCDD – Foinsae 300 resin iha Paróquia Maria Auxiliadora dos Cristão Comoro Dili, Tersa Feira foin lalais ne’e Simu Sacramento Comfirmação(Crisma). Eucaristia Santa ne’e preside housi Dom Virgilio do Carmo da Silva hamutuk ho Padres Concelebrantes. Ba Foinsae sira Dom Virgilio hateten: Sacramento Baptismo, Eucaristia no Comfirmação ka Crisma ne’e tuir ita nia doutrina hanaran Sacramento sira Iniciação sarani nian. Sacramento tolu ne’e tengki salva guarda unidade ida. Ita tenki hatene katak atu simu sacramento Comfirmação ida ne’e atu completa graça Baptismo nian. Iha Comfirmação ka Crisma aumenta graça Baptismo nian, hametin liu tan imi nia relação ho Maromak Aman, haburas liu tan imi nia união ho Jesus Cristo, hariku liu tan mos iha imi rahun diak oin-oin Espirito Santo nian, kesi imi ba iha Uma Creda, hakbiit imi ho força Espírito Santo nian, tenik Dom Virgilio ba Crismando sira iha Paróquia Maria Auxiliadora Comoro (23/05/2017).

Mahein Diocese Dili nee haforsa tan: Hahalok Espírito Santo nian ne’e laos deit ohin mak ita koko maibé Espírito ida ne’e horik kleur ona iha Uma Creda no halo buat oin-oin kedas ona wainhira Creda ne’e hahu. Iha Pentecostes ho Espírito Santo mak Maromak transforma buat nebé mate nian ba moris, housi buat nebé ta’uk ba aten brani, housi buat nebé terus nian ba ksolok, housi buat nebe mamuk ita bele haré tamba iha nebá Espírito nebé haksumik hela laos tun ba ema ida de’it maibe tun ba ema hotu-hotu, Uma Creda tomak. Presença Espírito Santo ne’e laos hanesan mehi ida maibé força ida iha ita nia moris, fó moris iha ita nia fuan, muda ita nia Indetidade no visão foun ida nudar sarani, nudar foinsae ida. Espírito ida ne’e mos fó hanoin mai ita katak força ativo Maromak nian ida ne’e mak transforma ema ida no ba mundo. Laiha presente ida nebé boot liu Naí Maromak haraik ba mundo no ba ita ema duqué Espírito Santo. Ida nee mak Don no graça ida nebé boot liu ona Na’i Maromak haraik ba ita ida-idak. Papél Espírito ida ne’e nian tulun ita atu descobre buat nebé lós no diak Maromak nian iha ita.

Ba Crismando sira, Mahein Diocese Dili hateten: Presença Espírito Santo nian iha imi sai hanesan biveiro ida foun ho imi nia identidade no visão foun mos atu hodi ohin ba oin wainhira hau atu halo buat ruma, hau precisa consulta ho advogado ida nee, Paráclito ida, Espírito ida nebé iha ha’u. Ita hotu iha Espírito ida nebé ita precisa harohan, fanun buat nebé ha’u atu halo diak ou lae, contra ha’u nia consência ou buat nebé ha’u halo ne’e hahalok sarani nian ou lae ka hahalok gentio ninian!

Dom Virgilio recomenda mos katak: hakasan atu lao nafatin iha dalan nebé diak, imi precisa iha plano moris nian; Jovem ida-idak tenki iha plano kona ba moris saida mak hau mehi kona ba futuro. Sê hau mehi ba futuro hakarak sai aman ou inan ida nebé diak karik sai Inan aman ida oinsa! Hakarak sai Política ou líder ida nebé diak atu ukun rai ida ne’e ou Creda ida ne’e karik atu sai Líder ida oinsa! Tamba nee atu sai matenek exige esforço, sacrifício estuda makas hahú kedas agora.(C/A)