Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Ilas S. João Paulo II Visita Paróquia Gleno

Ilas S. João Paulo II Visita Paróquia Gleno

DCDD – Dominggo foin lalais ne’e(2/5/2017), Ilas São João Paulo II visita Diocese Dili liu-liu Paróquia Imaculada Conceição Gleno basá indica nudar Centro ba OPIM iha Diocese Dili nian. Iha biban nee marca presença housi Bispo Dili Dom Virgilio do Carmo da Silva, Cúria Diocese Dili nian, Padres, Madres, Liderança Nacional e Locál no mos sarani sira. Evento nee hahu ho Eucaristia Santa nebé preside housi Bispo de Dili Dom Virgilio do Carmo da Silva, hamutuk ho Padres Concelebrantes sira Vigararia Ermera, Dili no Same. Comissão Oraganizadora  Paróquia Imaculada da Conceição Gleno, Estanislau da costa Ximenes  hateten: Iha tinan ida liu ba, Ilas São João Paulo lao fo volta Diocese Baucau no tinan ida ne’e, oportunidade diak ida ba Diocese Dili liu-liu Paróquia Gleno sai hanesan uma nain OPIÃO. Tan ne’e, Ilas São João Paulo II sei horik Iha Paróquia Gleno hahu ohin 21 de Maio 2017 too 22 de Outobro 2017.

Nia haktuir tan: Ilas São João Paulo II ne’e sei lao haleu iha Minicípio Ermera laran tomak. Tuir programa nebé iha katak hahú ho Paróquia Gleno, hafoin ba iha Paróquia Ermera, Paróquia Hatulia, Paróquia Atsabe, Paróquia Letefoho no mai fali Gleno no fila hikas ba Railaku. Tan ne’e, ami sei prepara horário oinsa atu organiza fila-fali atu nune’e Ilas São João Paulo II de bele Cobre Ermera laran tomak.

Presidente Conselho nee haktuir tan katak: depois de Vigararia Ermera ne’e, sarani hotu-hotu começa dia 19 de Outobro, Diocese 3 nebe mak iha Timor laran: DILI, BAUCAU no MALIANA se concentra hotu iha Paróquia Gleno hahu housi 19 too 22 de Outobro. Hafoin iha 22 de Outobro ita sei entrega hikas Ilas São João Paulo II ba Diocese Maliana nebé mak sei liu housi Paróquia Hatulia.

Tan nee, husu sarani sira nia contribuição atu nune’ karaik Ilas São João Paulo ba iha ita boot Paróquia no ita boot sira nia estação no mos iha ita boot sira nia suco, husu ita boot sira atu contribui atu nune’e Ilas são João II bele haraik buat balu ou haraik hela matak malirin ba povu Ermera laran tomak.(C)