Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > ARCEBISPO DE MALANJE CONVIDA JOVENS ATU ANUNCIA EVANGELHO HO ALEGRIA NO LABELE TAUK

DCDD – Rádio Vaticana –Dom Benedito Roberto, convida jovens husi ninia arquidiocese, atu anuncia evangelho ho ksolok, labele tauk, sem preconceito no sem timidez, “ tamba nee hanesan convite diak ida ba ita, nebe ita precisa anuncia evangelho, sem tauk no moe, nebe mos halo diak liutan hanesan São Pedro halao ona, sem preconceitos, maibe ho  consciência nebe diak, tamba ida nee espírito santo maka fo mai ita atu sai testemunho no laos ho timidez :

“ita sei sai ba haklaken evangelho, tamba ita dadaun nee iha hela paróquia do Sagrado, hatene ba katak saida maka sai extenção husi sagrado nee, katak sai husi nee ba atu descobre paróquia ninia luan, tamba ita pertence iha nee.”

Liutan nee Dom Benedito Roberto hatutan :

“ba hodi buka Nai, tambe nee, convite maka nee duni, fiar nain doben sira, ita ba buka, com que  iha ita ninia paroquia iha ema balun nebe maka seidauk conhece Nai; bele conhece, mai ita ba hamutuk com que iha ita ninia paroquia, no iha ita ninia diocese, sira nebe seidauk hetan ksolok hodi hakarak atu iha Nai lulik ida, bele iha  .”

Convite Arcebispo de Malanje nian nee mos hetan kedas resposta positivo husi jovens participantes hodi dehan :

“quanto convite husi arcebispo Dom Benedito, ba reevangelização; hau hatan diak tebes, ho ninia foco maka ideia ida nee duni, então hau apela ba sira seluk mos maka halakan husi convite ita ninia arcebispo nian, hau gosta tebes ninia homilia”

“Cristão hotu-hotu nebe hetan ona sacramento batismo, hetan bolu atu haklaken, hetan bolu atu transmite liafoun diak Maromak nian, liafuan diak salvação nian, hakbiit ho liafuan diak Maromak nian ba klamar sira nebe lakon. (Adaptado husi Marvel.rtk)