Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > CARITAS MOBILIZA FIÉIS BA CAMPANHA DE SOLIDARIEDADE

CARITAS MOBILIZA FIÉIS BA CAMPANHA DE SOLIDARIEDADE

DCDD – www.radioecclesia.org- CARITAS iha Angola  iha loron  15 de Maio liuba halao campanha nacional de recolha ajudos humanitarios hodi nune’e  bele tulun  refugiados hamutuk nain 19.000 resin tamba deit conflito armado iha república Democrática do Congo.

iha biban ne’e  Irmã Ilda Conrade presente iha últimos dias atu halo visita de trabalho ba centros de acolhimento refugiados nebé  localizados iha diocese do Dundu.

“hanesan hau nia ponto de vista ou diak liu hau ninia experiencia hamutuk ho sira, realmente situação ida nebé  dolorosa tebes, triste tebes atu haree ba situação husi ita ninia povo, ita ninia maun alin sira; obrigatoriamente husik sira ninia uma, sira ninia patria, halai, subar hodi escapa husi mate iha ita ninia sitío, ita ninia país, atu nune’e  bele sobreviver, condições nebé  vulneraveis liu, necessitadas liu, ho hamlaha, hamrook no ho deit roupa iha isin iha fatin ne’e .”

Liutan ne’e  Irmã Ilda Conrade ascentua mos kona ba intervenção Igreja nian hodi tulun refugiado sira :

“intervenção Igreja nian maka dadaun ne’e  moviliza hela, hahu ho campanha de alimentos, roupas, Igreja mos hahu dadaun, então distribui dadaun saida maka Igreja consegue recolha iha campanha nebé  Igreja halo, maibe mos haree ba situação economica povo nian.”

Ikus liu director geral da Caritas de Angola, Eusébio Amarante koalia kona ba campanha nacional de apoio ba refugiados iha RDC (Republica Democratica de Congo) no apela envolvimento husi ema hotu nian iha acção Caritativa no Solidariedade ida ne’e . (Adaptado husi Marvel.rtk)