Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > FETO SIRA UCK NIAN REALIZA 1º CONGRESSO

FETO SIRA UCK NIAN REALIZA 1º CONGRESSO

DCDD – www.radioecclesia.org Paróquia de São Paulo iha Quinta-feira nee halibur participantes ba congresso nian halao missa abertura ba primeiro congresso ba Grupo acção feminina  nian nebe hanaran União Católica de Evangelização” missa abertura nee presidida husi assistente espiritual grupo nian  padre Christian Malenguila, cooncelebrada husi padre António Rodrigues hanesan reitor do seminário maior de Luanda.

Tuir coordenadora Grupo UCK ba nível Arquidiocese de Luanda nian, Delfina Mdembi, nebe coloca objectivo  congresso nian maka halibur tan feto sira husi expressão Kicongo nian no  prepara mos festa existencia movimento nian ba dala 30 nebe mos monu loos iha fulan  Julho.

Liutan nee Delfina Mdembi  hateten

“Conselho nebe maka ami ninia assistencia prepara ona, ajuda tebes ami, atu nunee ami bele metin nafatin iha fiar, tamba serviço Maromak nian nee deficil tebes, deficuladade nee mai husi cidade nebe ita moris dadaun, ho mos momento nebe ita moris ba, maibe wainhira ema coloca ninia hakat sira ho oração hodi mos firme iha fiar tamba Maromak nebe bolu ita sempre apoia ita no lahusik ita mesak”

Iha biban hanesan vice coordenadora adianta mos kona ba actividades oi-oin nebe maka sei realiza iha prol das bodas de Pérola  Movimento nian nee, actividade ida husi actividades  ressaltadas maka vigília iha  dioceses 3, Luanda, Viana no Caxito nebe halao tiha ona iha fulan Março liuba.

Ikus liu Delfina Mdembi hateten mos kona ba andamento husi primeiro congresso nee no ninia realização mos ba nível da Arquidiocese de Luanda, iha  vigararias 3 ho palestra ida nebe ninia tema maka “  Oração”. Ho  tema ida nee maka bele reflecte diak liutan oinsa  acção feminine bele  empenha iha oração no hatene diak liutan objectivo saida maka ita precisa reza bebeik. (Adaptado husi Marvel.rtk)