Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > BRASIL MAKA UMA NAIN BA I CONGRESSO CONTINENTAL MISERICÓRDIA NIAN

BRASIL MAKA UMA NAIN BA I CONGRESSO CONTINENTAL MISERICÓRDIA NIAN

DCDD – Rádio Vaticano (RV) – Brasil sei sai  país-sede ba I Congresso Continental Misericórdia nian, nebe sei halao iha Aparecida, hahu loron 22 too loron 25 de junho, ho ninia tema “Nia Laran Luak houri otas ba sira nebe hamtauk Nia”.

I Congresso Misericórdia nian nee organiza ho parceria husi Pontifício Conselho ba  Promoção Nova Evangelização – dirigido husi Arcebispo Rino Fisichella – objetivo husi encontro nee maka hanoin ba identidade Igreja nian hanesan Igreja de Misericórdia.

Kona ba congresso continental nee tuir mai Izaías de Souza Carneiro, fundador Comunidade Coração Novo (nebe ninia sede iha Rio de Janeiro) explica :

“iha tinan kotuk Papa convoca ona tinan Misericórdia. Maibe ho  preocupação boot ida husi Igreja tomak nomos husi Papa rasik, tamba nee maka tinan Misericórdia laencerra iha Festa Cristo Liurai, wainhira maka taka odamatan Misericórdia nian. ida nee hanesan taka odamatan simbólicas, maibé sei la taka odamatan  misericórdia nian”

Ba nunee maka iha Brasil, hamutuk ho dicastério Nova Evangelização nian nebe – presidido husi Monsenhor Rino Fisichella – Congresso continental Misericórdia nian, nebe maka sai primeiro Congresso continental da Misericórdia. Izaías de Souza Carneiro explica.

Liutan nee Congresso ida, hanesan fruto husi Congressos Mundiais  Misericórdia nian. nebe inicia ona iha tinan 2008 liuba ho  Congressos Mundiais da Misericórdia, nebe maka pedido ida husi Papa Bento XVI ba  grupo ida ho Cardeais 17, entre sira nee, Cardeal Christoph Schönborn, husi  Viena, Áustria, ba cultura misericórdia, atu halo reflexão séria ida nebe ninia foco maka identidade da Igreja hanesan Igreja de misericórdia, nunee hahu ho diak tebes, liuhusi pessoa  João Paulo II no husi Santa Faustina. Izaías de Souza Carneiro descreve.

Alem de nee Izaías de Souza Carneiro  descreve kona ba continuidade husi congresso mundiais lubuk nebe acontece ona, hahu husi tinan 2008, acontece ona iha Filipinas iha tinan 2008 no iha 2014 acontece penúltimo Congresso Mundial iha Bogotá, iha  Colômbia.

No entanto preparação ba I Congresso Continental Misericórdia nian nee lao diak nebe sei hahu iha loron 22 no 25 de junho próximo, nebe sei conta mos ho presença Cardeal Orani, Cardeal Damasceno, Cardeal Sérgio da Rocha, Cardeal Odilo Scherer, Padre Eduardo Dougherty, Padre Zezinho sei hamutuk iha evento nee hanesan corpo conferencista nian ida.

Padre Zezinho sei koalia kona ba “rosto misericordia” maka Jesus, contexto teológico husi Congresso nee Padre João Carlos Almeida no Padre Joãozinho husi dehoniano maka prepara. Linha teológica Congresso nian nee mos maka Trindade; Aman, Oan no Espírito Santo ho intercessão  Maria nian.

Primeira conferência: Pai das Misericórdias; segunda Conferência: Jesus, o rosto da Misericórdia; terceira conferência, Padre Wagner Ferreira da Canção Nova: Espírito Santo, Efusão da Misericórdia; ikus maka  Irmã Lina Boff, Maria, Mãe da Misericórdia. Izaías de Souza Carneiro esclarece.

Hodi enserra I Congresso Continental Misericórdia  nian nee sei iha mos testemunhos, husi sacerdotes, leigos, ema hirak nebe  pessoas recuperadas husi obras de misericórdia.

Ikus liu Izaías de Souza Carneiro  dehan :

“sei realize Congresso ida nee iha Aparecida no ninia inscrições sempre  feitas husi site; hanesan Congresso aberto ba povo tomak. Maibe foco principal maka formadores de opinião, tamba ami hakarak dissemina, liuhusi  Congresso nee, cultura de misericórdia ida. Cultura da misericórdia ida nebe maka Papa Francisco koalia mai ita”. (Adaptado husi Marvel.rtk)

http://br.radiovaticana.va/news/2017/06/08/brasil_sediar C3%A1_i_congresso_continental_da_miseric%C3%B3rdia/1317710