Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > ECUMENISMO NO DIÁLOGO INTER-RELIGIOSO IHA DIOCESE GOIANA DE ANÁPOLIS

ECUMENISMO NO DIÁLOGO INTER-RELIGIOSO IHA DIOCESE GOIANA DE ANÁPOLIS

DCDD – Rádio Vaticana – Cidade do Vaticano (RV) – Quadro kona ba “Nova Evangelização no Concílio Vaticano II” lori participação husi bispo de Anápolis, Dom João Wilk, desde tinan 2004 iha  Igreja particular estado Goiás nian.

Iha biban soin ida nee, traça vizão importante nebe foca ba  Diocese Dom João Wilk nian nebe lori mos principais desafios pastorais balun, iha ambito caminhada pós-conciliar, liu-liu circunscrição eclesiástica – iha nee sei koalia kona ba  realidade pastoral nebe respeito ba ecumenismo no ba diálogo inter-religioso.

“ Fuan husi ne’e maka colaboração iha campo oi-oin, nee maka sociais, nunee mos iha certo respeito iha ninia agresões reciprocas, nebe mosu ona iha passado, entre iniciativas iha campo religioso nian, bele mos cita kona ba cruzada pela dignidade, hodi desenvolve campanha ida ba buat diak ho ninia lema maka : “Hau husi Maromak no husi buat diak”. (Adaptado husi Marvel.rtk)