Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > JUBILEU DE OURO RCC NO ABUT ECUMÊNICAS HUSI BERGOGLIO IHA BUENOS AIRES

JUBILEU DE OURO RCC NO ABUT ECUMÊNICAS HUSI BERGOGLIO IHA BUENOS AIRES

DCDD – Rádio Vaticana – Cidade do Vaticano (RV) – ema Milhares husi partes oi-oin mundo nian maka halibur iha momento nee iha Circo Máximo, Roma nian, ba Vigília ecumênica Pentecostes nian, iha âmbito celebrações do Jubileu de Ouro ba Renovação Carismática Católica.

Francisco rasik maka husu atu encontro ida nee iha nia caráter ecumênico. Iha context ida nee,  Papa simu grupo de lideranças evangélicas ida iha Roma, nebe participa ona  encontro Circo Máximo nian.

Iha ocasião nee pontífice dirige ninia saudação badak ba evangélicos, agradece ba sira– uluk liu – tamba desejo atu lao hamutuk.

“Obrigado ba buat nebe itaboot sira halo, hodi serviço ba unidade cristãos nian, hot-hotu hamutuk, hanesan Maromak hakarak. Lao hamutuk, tulun mos ema kiak sira, ita halo dadaun caridade hamutuk, educação hamutuk: buat hotu hamutuk. No teólogos serviço iha sira nia sorin no ajuda ita. Maibe ita sempre iha dalan ida deit. Nunca parado, nunca parado, no hamutuk.”

Iha ocasião nee Padre Douglas Pinheiro Lima, Pároco  Igreja Nossa Senhora de Fátima, iha  Jandira (São Paulo), Professor de Teologia Sistemática Universidade Salesiana de São Paulo no  Assessor ba Ecumenismo iha Diocese de Osasco hatoo mai ita vizão balun kona ba ecumenismo nebe lao dadaun

“ita hatene didiak abut husi pedido ida nee, sobre tudo ita ninia proximidade geografica ho Argentina, ita hatene didiak katak, winhira papa sei hanesan arcebispo Boenos Aires, encontro lubuk ida maka nia participa ona, liu-liu encontro ecomenicos, nee hanesan plataforma ho forma dialogo catolico nian,  nebe hanesan mos ohin loron, ho ninia plataforma oi-oin, então ita iha forma dialogo ho protestantes historicos, luteranos, anglicanos, etc. Nunee mos iha forma de plataforma de dialogo ho ortodoxo, no agora dadaun ita iha plataforma ho pentecostais, no   Bergoglio participa iha encotro hirak nee bebeik, tamba nee duni maka wainhira ita rona; nia koalia kona ba ecumenismo, udade cristão sira nian, então ita hatene husi experiencia nebe nia iha hodi koalia klean kona ba unidade, ou ecumenismo spiritual”. (Adaptado husi Marvel.rtk)