Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > MISSÃO LAOS DEIT OBRIGAÇÃO, MAIBE ESSÊNCIA HUSI IGREJA

MISSÃO LAOS DEIT OBRIGAÇÃO, MAIBE ESSÊNCIA HUSI IGREJA

DCDD – Rádio Vaticana-Roma (RV) – iha dadaun andamento Roma nian, desde última segunda-feira (29/05) data Roma nian, halao Assembleia Geral Anual das Pontifícias Obras Missionárias (POM), iha Casa de Exercícios Espirituais dos Salesianos.

Diretores nacionais husi  POM provenientes husi continente tomak, ho ninia presidente no ninia Secretários-gerais husi Obras Missionárias haat. Halo  debate too próximo sábado loron 3 fulan Junho ho ninia tema “missão iha fuan fé cristã nian”.

Kona ba assembleia geral POM nian nee, diretor nacional POM  Brasil nian, Padre Maurício da Silva Jardim, koalia mai ita kona serviço husi  assembleia nian

“então tema central ba assembleia ida nee trata kona ba missão iha fuan fé cristã, ami hanesan directores assembleia nian mos hili directores assembleia foun iha mundo, ami hamutuk directores 130 husi cada país no países tomak, no ami iha nee halo reflexão nebe centraliza iha tematica central, iha nebe ba loron uluk iha conferencia rua, trata kona ba tema missão iha fuan fé cristã nian nee maka reflete kona ba identidade Igreja nian nomos missão ad gentes,   ami reflete katak missão maka natureza no essencia husi Igreja, missão maka parte husi trindade, missão nee Maromak nian, parte ida husi Maromak nian.”

Liutan nee Padre Maurício da Silva Jardim mos hateten kona ba implicação husi assembleia nee nian :

“então ida nee iha ninia implicação ho identidade cristã, iha identidade Igreja tomak nian nebe justamente missionariedade,  então missão maka essencia, ida nee maka ponto de partidade ou seja, paradigm husi Igreja tomak nian maka missão, no papa Francisco halo resumo kona ba ne’e, iha expressão kona ba Igreja nebe sai, Igreja nebe book an no Igreja nebe lao, missão nee obrigação ida, laos deit hanesan pastoral diak ida ou actividade ida iha actividade sira seluk, trata liu-liu natureza no essencia husi Igreja, Igreja nebe laos missionaria; nee laos Igreja, ou dehan mos katak cristão ida nebe laos missionaria nee laos cristão”. (Adaptado husi Marvel.rtk)