Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > SANTA SÉ NNO CNBB : SINTONIA IHA COMBATE BA TRÁFICO HUMANO

SANTA SÉ NNO CNBB : SINTONIA IHA COMBATE BA TRÁFICO HUMANO

DCDD – Rádio Vaticana Cidade do Vaticano (RV) –Vítimas do tráfico humano sempre preocupa Igreja no iha pontificado Papa Francisco nian  preocupação ida nee sai evidente tebes. Iha ninia viagens nacionais ou internacionais, Francisco hatama iha  programação encontros ho sobreviventes kanek ida nee nian, além de nee potencializa escritório vaticano nebe ocupa problemática ida nee no serviço husi Pontifícia Academia das Ciências Sociais, nebe organiza eventos de alto nível.

Igreja iha  Brasil mos acompanha besik liutan realidade ida nee, seja ho  assistência ba vítimas, maibe sobretudo ho serviço de prevenção no denúncia.

Iha âmbito da Assembleia Geral  CNBB nian, Frei Olávio Dotto, assessor da Comissão Episcopal Pastoral ba  Serviço da Caridade, da Justiça no da Paz da CNBB, hatoo ninia ponto de vista kona ba assunto nee :

“hahu kedas iha tinan 10 kotuk, existe iha CNBB, grupo de trabalho rua, grupo ida foca liu ba serviço atan nian, grupo ida seluk maka trafico da pessoa humana, liutiha serviço nebe halao, sente ba preocupação hanesan deit, problema ninia hun ida deit, tamba nee maka tau sira nain rua hamutuk deit, halo katak iha grupo de trabalho boot ida nebe maka bolu grupo de trabalho trafico humano, então grupo nee iha ninia finalidade, ho ninia sentido maka  fo visibilidade boot liu, atu Igreja tomak assume didiak knar profeta nian, ba problema nebe maka papa mos denuncia bebeik”. (Adaptado husi Marvel.rtk)