Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > ASSEMBELIA GERAL DIOCESE DILI

ASSEMBELIA GERAL DIOCESE DILI

DCDD, 14 DE Junho 2017.

Assembleia Geral Diocese Dili.
Assembleia nee halo hodi avalia programa pastoral Diocese Dili nian depois de fulan ne’en. Amu bispo iha ninia intervenção ba assembleia geral ne’e hateten katak ita halibur malu hamutuk iha ne’e atu halo avaliação ba pastoral

diocese nian maibe mos atu agradece equipa pastoral diocese nian nebe realiza tiha ona programa pastoral nian ne’e. Ita aprecia buat hotu nebe lao ona no mos opportunidade mai ita atu hare hamutuk buat saida deit mak ita percisa hadia iha ita nia pastoral, iha paróquia, departamentos no grupo categorial iha ita nia diocese nia laran.

Amu Bispo hatutan tan dehan katak iha tinan 2017 ita focus liu ba pastoral ninian basea ba visão no missão pastoral diocese ninian. Diocese ninia visão mak Creda Maromak nia povo, comunhao participativa e missionaria no missão mak unidade, accao e partilha.
Kaer ba visão no missão ne mak tinan kotuk ita dehan oinsa mak bele tulun maromak nia povo atu bele consciênte sarani ninia identidade. Tan ne tinan kotuk ita foti Maromak nia liafuan sai hanesan pilar atu hametin sarani ninia identidade, comunhão no participação ativa iha uma creda. (Pb.)