Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Santa Creda Comemora Solenidade do Santíssimo Corpo e Sangue De Cristo

Santa Creda Comemora Solenidade do Santíssimo Corpo e Sangue De Cristo

DCDD – Tinan-tinan, Santa Creda Comemora Solenidade do Santíssimo Corpo e Sangue de Cristo. Creda celebra tinan Liturgia harí Sagrada Eucaristia nian iha Quinta Feira Santa, basá iha lorokraik, Nia Paixão, nebé Jesus hodi lori too rohan Nia domin tan ema hotu. Creda Local iha mundo inclui mos Timor-Leste realiza Proceição hodi hahí no hanai Jesus Cristo iha Sacrário. Iha Diocese Dili, atu comemora Solenidade do Santíssimo Corpo e Sangue de Cristo, liburan sarani sira hahu housi Bispo, Encarregado Vaticano iha Timor, Padres, Madres, labarik, Foinsa’e feto eh mane, ferik eh katuas hodi halao proceição hahu housi Balide lao ain reza no hananu ba to’o iha Jardim Nossa Senhora Imaculada Conceição Lecidere Dili.

Bispo Dili Dom Virgilio do Carmo da Silva iha nia mensagem ba sarani sira relaciona ho Solenidade do Santíssimo Corpo e Sangue de Cristo hateten: Jesus nia objecção ba satanás nebé husu ba Nia atu nakfilak fatuk ba Pão. Jesus dehan: Laos ho Pão de’it mak ema moris maibé ho lia-fuan nebé mai housi Maromak nia Futar ibun. Atu bele iha pão ba ema hotu precisa habosu uluk ema nia fuan, atu bele iha Justiça entre ema precisa hakiak justiça iha ema nia fuan, atu bele iha paz iha ita nia sociadade precisa hahu housi ema nia fuan, maibe biveiro justiça no paz nian sei la moris no sei la buras se la hetan ai-han housi Maromak futar lia-fuan. Lia-fuan ida ne’e mak ohin ita adora, lia-fuan ida ne’e mak halo-An ba ema atu ita bele simu nudar ai-han mai ita basá ita ema kiik liu laiha kbiit atu ba too Maromak. Maromak halo-An kiik nune’e ita bele simu domin housi nia domin ida ne’e mak ita hanaran Festa Corpo de Deus, tenik Bispo Dili Dom Virgilio do Carmo da Silva iha Lecidere Dili (15/06)

Dom Virgilio da Silva haklaken tan: Festa Corpo de Deus hakarak dehan mai ita katak maski wainhira ita nia tilun lakohi atu rona, Jesus continua dere ita nia odamatan, ita nia moris loron no kalan hodi dehan; loke odamatan ba husik Ha’u tama koko atu moris took ho ó. Festa Corpo de Deus tulun ita ida-idak atu compreende kona ba saida mak dehan Cominhão. Cominhão katak Hospitalidade katak simu ema seluk ho fuan no laran. Ida ne’e mos hatudu katak simu Cristo Nia Futar Isin laos hanesan simu pão pedasuk ida.

Dom Virgilio da Silva sublinha tan: Papa Emérito iha nia lia-fuan ida nebé dehan: tamba sa ema barak hamlaha iha mundo! Tamba sa labarik barak tenki mate tamba hamlaha enquanto seluk goja certamente laos rai mak la bokur ona tan ne’e labele produz ona ai-han nebé suficiente ba ema. Iha nação boot sira, riku sira estraga ai-han nebé mai housi rai atu nune’e sira bele controla nafatin presso iha mercado, maibé fatin barak iha mundo ema continua mate tamba hamlaha, ema barak iha mundo sei buka nafatin meios oi-oin atu destroe ai-han duque buka dalan fo moris nebé digno ba ema nebé la hetan ai-han no at liu tan sira tulun atu distribui ba fatin hotu kilat funu nian duque preucupa atu fahe ai-han ba hirak nebé mukit. Buat hirak ne’e hotu mosu tamba ita nia ánima, tamba ita nia Espírito falta nutrição, ita nia fuan sei maran no sei toos. Mundo desordém tamba ita nia fuan desordém, nune’e la consegue hatudu dalan nebé justo. (Sc)