Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Dr. Herculano Seixas do Santos: Nação Atu Dezenvolve Diak Precisa Cidadão nebé Forte no Saudável

ITE DILI – Chefe Saúde Município Ermera Dr. Herculano Seixas do Santos kasu lia hirak ne’e ba jornalista sira iha âmbito celebração Primeiro dia Nacional de Saúde iha Vila Verde Dili Quarta Feira (26/07) foin lalais ne’e. Dr. Herculano Seixas do Santos hateten: Hau iha esperança katak iha Governo foun nebé atu mai bele hadia diak liu tan no fo prioridade ba setor Saúde, tamba ita nia nação bele dezenvolve diak liu tan precisa cidadão nebé forte no saudavel no precisa mos ita nia geração foun nebé ho saúde diak.  Chefe Saúde Município Ermera ne’e acressenta tan katak: ha’u hanoin se de’it mak atu sai ita nia naiulun rai ida ne’e nian, hau fiar katak sira sei fo prioridade ba setor saúde hanesan mos programa prioridade VII Governo Constituicional nian.

Chefe Saúde Município Ermera ne’e reforsa tan katak: ami professional saúde sira, hau hanoin mudança de Governo mos ami nia knar hanesan professional saúde Médico, ami sei nafatin halao ami nia knar ho professinalismo, ho domin tomak, ho espírito nacionalismo hodi servi ita nia comunidade, ita nia população diak liu tan, tamba atu desenvolve setor saúde importante liu hare ba aspecto 3 hanesan: atu garante nafatin acesso saúde ba população iha Timor Leste, atu regulariza sistema saúde mobiliza participação comunitária no interessantes depois bele fo atendimento saúde diak no atu reforça liu tan saúde inclui mos atu reforça sistema ne’e rasik atu Governo foun mai ne’e nia nafatin halo investimento ba reforça sistema saúde atu fo atendimento diak tuir plano estratégico nacional 2011 e 2030 no tuir perioridade nacional hanesan mos hatur ona iha ita nia Constituição RDTL  iha artigo 57 katak saúde ne’e direito povo nian, Governo iha dever atu protege no promove direito ida ne’e.

Comemoração Primeiro dia Nacional de Saúde inicia ho missa agradecimento iha Igreja Catedral Vila Verde Dili nebé preside housi Vigário Episcopal Assunto Pastoral Diocese de Dili Pe. Jovito do Rêgo. Evento Celebração Primeiro dia ba Saúde nian tuir lolos celebra iha 22 de Julho, maibe tamba iha festa Democracia nian ba Timor-Lesta no muda fali ba loron 26 fulan Julho. (Alin)