Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Formação Bíblia Atinge Ona Segunda Fase

Formação Bíblia Atinge Ona Segunda Fase

ITE DILI – Equipa Pastoral Diocese Dili Quarta-Feira foin lalais (19/07/2017) fo Formação contínua Sagrada Escritura nian ba agente Pastorais sira housi Paróquia iha UNIO Maloa Ailok-Laran, Dili. Formação refere, Comissão Pastoral Diocese Dili nian hakarak atu forma catequese foun ida ba agente sira maibe laos ona iha teoria de’it maibe atu halo ema moris iha Bíblia ho Bíblia Ba Bíblia no Housi Bíblia.

Pe. Jovito do Rêgo nudar Comissão Pastoral Diocese Dili nian iha intervista hateten: Formação ida ne’e atu fo conhecimento ba povo Maromak nian, liu-liu ema sira nebé ho neon ho laran hakarak hatene Maromak nia Lia-Fuan tamba sarani sira maka moris realidade mundo ida ne’e nian ita precisa ajuda iha formação sira hanesan ne’e, atu sira aban bainrua bele sai formador e formador ida ne’e hahu housi sira nia família atu sira bele sai missionário iha fatin nebé sira moris ba.

Pe. Jovito sublinha tan katak: Formação Bíblia atinge ona Segunda fase e iha Segunda fase ne’e iha agente 42 nebé ami fahe ba grupo rua tamba ema barak. Primeira fase liu tiha ona iha fulan Fevereiro no Março liu ba. Iha primeira fase ne’e kona ba Introdução ba Bíblia no Teologia ituan atu oinsa halo pratica atu moris iha Bíblia, oinsa halo ema reza housi Bíblia tuir tema boot ida nebe ba tinan ida ne’e nian: “Moris iha Bíblia, moris ho Bíblia no Moris housi Bíblia” tamba ida ne’e sai hanesan abut ida ba ema hot-hotu.

Pe. Jovito reforsa tan katak: ba segunda fase ida nee sei koalia kona ba buat rua, “Patrologia no História da Igreja”; Patrologia estudo ida kona ba Padre da Igreja sira. Padre da Igreja katak ema sira nebé harii Uma Creda ida ne’e, houri nia hun mai desde tempo Apóstolo sira ninian depois de tutan apostolo sira ne’e mak Padre da Igreja sira. Iha parte seluk mak fo conhecimento ba sira kona ba História da Igreja katak estudo kona ba lalaok hahu Igreja ne’e hahu mai to’o agora. Ne’e formação iha Segunda Fase nian no ita hein iha Terseira Fase ba Grupo rua tan nebé sei realiza iha fulan Novembro mai, ida ne’e sei acressenta tan matéria sira hanesan Bíblia Antigo Testament no Novo Testamento, Patrologia, História da Igreja, Liturgia, Sacramento sira liu-liu buat sira nebé impenha iha sarani sira nia vida no ligação ho sira nia vida. (Leo/Janu)