Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > HATENE SIMU NO HATENE FÓ

HATENE SIMU NO HATENE FÓ

DCDD – DILI – 16/07/2017 Lia hirak ne’e Presidente Conselho Pastoral Paróquia Nossa Senhora do Carmo Letefoho declara iha iha Festa Padroeira Paróquia Nossa Senhora do Carmo Letefoho. iha intervista nia hateten: Hau agradece ba Maromak ba loron ida ohin tamba bele halibur ita dala ida tan iha fatin ida ne’e hamutuk ho amo Bispo Diocese Dili, hodi celebra dala ida tan Anivesário Padroeira Paróquia Nossa Senhora do Carmo Letefoho ba 23. Iha tinan 23 nia laran existência Paróquia Nossa Senhora do Carmo Letefoho ida ne’e, resulta progresso lubuk ida, nebé sarani Paróquia ida ne’e hetan. progresso ho sucesso nebé iha tamba esforsu makas housi amo Pároco sira no participação no colaboração máximo housi sarani sira, progressu sira ne’e hotu tamba sarani sira hatudu vontade nebé diak, esforço no sacrifício no tempo nebe sira hatudu.

Celebrção Aniversário Paróquia nian ba tinan ida ne’e ami hetan vizita especial housi belun doadores sira housi Australia liu housi Groupo LETS. Grupo ida ne’e mak buka dalan hodi tulun hela Paróquia ida ne’e. Celebração ida ohin halo mos Tomada de Posse ba leigos sira Paróquia ida ne’e nian, atu leigo sira servisu no tulun Pároco, Frater no Madre sira tuir plano no programa sira nebe traça hamutuk tiha ona.

Ho esperança boot ba Leigos hirak nebé simu posse conselho Pastoral Paróquia ne’e hateten: leigo sira ohin nebe simu ona Tomada de Posse housi Amo Bispo atu hala’o knar no mos servisu sira nebe iha Paróquia ida ne’e ho diak. Lahein atu hetan benef’icio ruma housi ita nia servisu, maibé buat nebe espera mak hala’o knar tomak ho diak hodi lori malu ba Maromak, tamba ohin ita simu knar ida ne’e hodi banati tuir amo Domingos nia liafuan nebé furak tebes; “hatene simu no hatene fo”. (Janu)