Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Situação no Condição Iha Letefoho Troca Ami Nia Moris

Situação no Condição Iha Letefoho Troca Ami Nia Moris

DCDD – DILI – Lia hirak ne’e hatoo housi Richar Lagens membro ida housi “Letefoho East Timor Suport (LETS)” housi Australia iha loron 16/07/2017 relaciona ho celebração aniversário Paróquia Nossa Senhora do Carmo Letefoho nian ba dala 23. Nia hateten: Letefoho East Timor Suport (LETS) nudar Grupo oan ida housi Australia Sidney nebe mak servisu hamutuk ho Paróquia Letefoho durante ne’e hodi fahe situção no condição ba malu e ami haksolok boot atu conhece malu ho sarani Letefoho nian kona situação no mos condição iha Letefoho hodi troka ami nia moris. Hau tinan ha’at ba kotuk hau mai hela iha ne’e, maibe hau sente impressão boot ba servisu nebé hala’o iha Letefoho ho sistema LETS particular kona ba bé mos ba Escola.

Richar Lagens sublinha tan katak: Ba sarani tomak iha Letefoho parabens ba buat sira nebe imi alcança, maibe iha biban ne’e Padre Pároco Sidney nian hatoo mos nia sentidos ba Amo Bispo Diocese de Dili D. Virgilio do Carmo da Silva no Pe. Pároco Paróquia Nossa Senhora do Carmo Letefoho Pe. Helio no mos ba sarani tomak iha Letefoho, nia desejo no congratula ba 23 anos Paróquia Letefoho Nossa Senhora do Carmo, tan ne’e Padre Pároco agradece barak tamba ita bele halo bin alin entre Paróquia Sidney no Paróquia Letefoho hodi fo opurtunidade ba malu atu koko rasik no atu sai Católico nebé diak. Santo Padre Francisco fo hanoin hela liafuan kona ba Santo Padre Benecdito VI no atu sai católica laos tamba resultado ética ou buat nebe hanoin ba aas ho evento ida nebe mak los ho diração nebé mak lori ita ba leten.

Haksolok boot atu conhece sarani Letefoho nian kona ba situação no condição iha Letefoho troca ami nia moris. Tamba Pe. Helio nia inspiração ba sarani Letefoho fo insperação boot mai ami, tamba nia desejo atu halo Paróquia nebé mak diak liu ba nia sarani sira, kona nia hare ba dok ho entuciasmo hodi fo coragem mai ami atu continua fo suporta ba ami nia maun alin sira iha Letefoho tuir buat nebe mak ami bele. JANU