Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > COMPLETA TINAN 50 VIDA RELIGIOSA, TEMPO ATU HALO APRECIAÇÃO SOBRE MORIS

COMPLETA TINAN 50 VIDA RELIGIOSA, TEMPO ATU HALO APRECIAÇÃO SOBRE MORIS

DCDD – Bispo Baucau D. Basilio do Nasimento hateten lia hirak ne’e iha missa Eucaristia Celebração tinan 50 (Bodas de Ouro) Madre Filomena Soares FDCC iha Igreja Paróquia Sagrado Coração de Jesus Becora, Dili. Madre Filomena Soares nia capacidade e imvestimento tomak iha parte Catequese nian, nia preucupação boot tebtebes mak ida ne’e; hetan e hare Catequistas sira nia defeitos de formação e suficiência de formação e Madre Mena nia preucupação hateten deit katak oinsa ita bele forma ema sira ne’e!

D. Basilio hateten: ohin ita comemora 50 anos vida religiosa nian, ita hotu nebé simu benefício housi nia existência no comvivência, ita hotu hamutuk ho nia atu fo graça ba Maromak ba nia Congregação Canossiana liu-liu Diocese 3 liu-liu Diocese rua Dili ho Baucau depois hirak nebé simu benefício Maromak nian liu housi Madre Mena nia actividade iha tinan 50 ne’e nia laran. Halo 50 anos de vida religiosa, tempo ida atu ita halo apreciação sobre ita nia moris, sobre ita nia actividade, hare sasan ho calma, la halai tamba Maromak hatene ita dala hira ho hira mak ita ses-an housi Nia, dala hira ho hira mak ita fila fali ba Nia. Ne’e duni tempo ne’e ita hare ba ita nia vida iha Maromak nia oin laos ho ánsia, laos ho preucupação, laos ho angústia maibe ho paz interior. (Ngl)