Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Me. Anesia Maria, Tjung SSPS Comemora Bodas de Ouro Vida Consagrada

Me. Anesia Maria, Tjung SSPS Comemora Bodas de Ouro Vida Consagrada

DCDD (15/08/2017), Família boot SSPS Região Timor Leste hamutuk ho família no sarani sira haksolok iha Nai Maromak tamba graça ba vida consagrada Madre Anesia Maria, Tjung SSPS nebé celebra tinan 50 moris Consagrada, Irmã nain 2 nebé simu Votos Perpétua no mos Irmã nain 6 simu Votos Temporário iha Congregação SSPS.

Pe. John Suban hateten: Ho haksolok iha Maromak ita agradece ba graça Vocação Vida Consagrada nian basá Iha loron Assunção Nain Feto nian hamutuk ho Votus no Celebração Tinan 50 iha vida Consagrada Congregação SSPS Região Timor-Leste nian. Oinsa ita nebe professa Votos Religiosos nee, ita haksolok ho ita nia moris ho missão nebe halao sempre iha Nai Maromak. Voto Castidade, Voto de Pobreza no Voto de Obidiência: Ohin loron, todan liu mak Voto de Obidiência. Maromak hodi no forma ita atu ita bele manifesta buat ida nee maske ita lao kleuk husi carisma Congregação nian, nia metin nafatin katak Obidiência nebe ita halo. Desafio book ita husi tempo ba tempo tamba, ita moris ohin loron iha mundo ida dom cadavez mais Autónomo e mais independente. Vida consagrada nee laos cria vida ida paralelo ho Igreja maibe vida ida iha Uma Creda. Ita nia moris nuudar comunhão Eclecial (A/L)