Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > ASSEMBLEIA GERAL DIOCESANA HODI AVALIA PASTORAL BIBLIA DIOCESE DILI IHA TINAN 2017

DCDD, 07 Novembro 2017, Halao tiha pastoral tinan ida nia laran iha tinan 2017 ho tema “Tinan Sagrada Escritura; Moris ba Bíblia, Iha Bíblia, Ho Bíblia no Husi Bíblia” iha Diocese Dili, tuir plano pastoral be mai husi Vigário Episcopal ba Pasotral iha equipa pastoral diocese nian ho aprovação amu Bispo Diocese Dili nian Dom. Virgilio do Carmo da Silva ohin halao assembleia diocesana ida hamutuk ho nailulik, religioso no religiosa sira no equipa pastoral paróquia hotu nian hodi halo avaliação ba atividade pastoral diocese nian nebe halao ona.

Dom. Virgilio do Carmo da Silva nebe loke sorumutuk ne’e hato’o agradecemento ba equipa pastoral diocese no paroquia sira nian no ba ema hotu ho sarani sira hotu nebe serviço makas tebes hodi halao pastoral bíblico ida ba sarani sira hodi tulun sarani sira bele moris lolos sira ninia fiar.

Iha avaliação be halao ne’e hatudo katak;

Tuir plano nebe iha resultado hatudu katak alcança duni objetivo nebe iha atu sarani sira hatene loke biblia, le biblia no moris tuir biblia iha sira nia moris maibe seidauk alcança hotu, precisa iha continuidade ida ba pastoral biblia ne’e hodi nune’e bele tulun sarani sira moris diak liu tan sira nia fiar.

Sarani sira nia impressão ba experiência conhecemento no moris biblia iha programa ida ne’e fo testemunho katak programa pastoral bíblia ne’e fundamental no diak tebes tamba Bíblia mak sai centro ba moris sarani nian. Nune’e husu atu tinan oin mai pastoral biblia ne continua nafatin. Oras ne’e iha passo diak tebtebes ona mas que nune’e iha nafatin dificuldade no desafio barak mak hasoru. Dificuldade no desafio sira ne’e liu liu hetan iha agentes pastorais paroquia nian nebe dificil atu hetan, dificil atu hetan sira nebe iha capacidade naton atu lidera pastoral biblia nian diak liu tuir plano be iha. Iha sorin seluk participação sarani sira nian iha maibe sedauk máximo. Biar nune’e dificuldade sira ne’e la sai obstáculo atu pastoral ne’e la lao, ao contrário realidade hatudu katak pastoral biblia ne’e lao nafatin apesar de dificuldade no obstáculo sira ne’e hotu no sarani sira contente hodi hakarak atu conhece klean liu tan biblia iha sira nia moris nudar sarani .

Iha tinan 2017 atividade pastoral biblia nian nebe halao ona iha paroquia sira mak uluk nanain halo formação ba agentes pastorais paróquia sira nian durante loron 10 iha Dili kona ba Bíblia hodi wainhira formação hotu tiha sira bele tun concretamente ba realiza pastoral biblia ne’e iha sira ida idak ninia paróquia. Durante tinan 2017 formação ida ne’e halo semestralmente.

Paróquia sira fo sasin katak pastoral Biblia nebe durante ne’e halao sira halo iha bairro sira ou centro pastoral sira liu husi dalan, le biblia loro-loron iha escolas catolicas no mos escolas publicas, organiza certame kona ba biblia, conferência kona ba biblia ba paroquiano sira, organiza lectio divina ba grupo categoriais sira no grupo sira seluk tan, forma grupo leitores no sharing biblia iha familia.

Pastoral biblia Diocese Dili nian ne’e sei continua iha tinan oin tinan 2018 ho tema “Biblia mak familia nia abut, we matan, roman no moris”. (Pb)