Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > MODELO PASTORAL IHA PARÓQUIA METINARO

MODELO PASTORAL IHA PARÓQUIA METINARO

DCDD (04/02/2018) Pe. Pároco Paróquia Nossa Senhora da Graça Metinaro iha intervista haktuir katak, Hau assume knar nudar Pároco iha Paróquia Metinaro por volta de 19 de Março 2014. Hau mai lao tuir motto nebe Paróquia nee rasik kuda ona hanesan “Ho fiar no domin sevisu hamutuk hodi hametin dame iha paróquia”. Além nee Paróquia nee rasik iha nia missão no mos visão sira. Iha parte visão nian mak atu hakarak sarani sira sai fiel, maduro, devoto no participativo. Iha parte missão sira mak hanesan organiza encontro, formações, retiro, reflexões ba agentes pastorais iha paróquia ida ne’e hanesan Conselho Pastorais Paróquia nian, Catequistas, religioso e religiosa sira nebe pertence iha paróquia ida nee, grupo categoriais, ba família sira, tanba família mak elemento nebe importante iha Igreja no sociedade nebe mak iha relação ho tema Diocese nian ba tinan ida ne’e kona ba Bíblia no família katak Bíblia ne’e mak família nia Abut, We Matan, Roman família ninian. Além nee mos Iha paróquia mos acomapnha Joventude sira no labaraik sira. Prioridade liu nebe ami halo ate agora visita ba estação Missionário sira no mos ba iha bairo sira tanba ami iha bairo 6. Actividade nebe ami halo iha esteção ou capela wainhira ami vizita hanesan; missa, confessa, halao encontro ho kabenain sira, joven no labarik sira. Sarani Católico iha paróquia ida nee total 6984 husi total população 7000 iha Metinaro. Além nee iha mos religão seluk nebe pertence iha paróquia nee hanesan Assemblei de Deus no HOSANA. Entre religão sira nee ami iha relação diak ho sira iha atividades ruma nebe ami organiza sira mos marca presensa.

Pároco haktuir tan mos katak; Obstáculo nebe mak hau sente too oras nee mak hanesan influência mentalidade nebe ladun diak por exemplo mentalidade nebe la fo atenção ba fiar, mentalidade ida nebe fo influência sarani sira atu hadokan husi fiar. Tanba nee hau nia mensagen sarani sira atu kaer metin nafatin fiar ba Jesus Cristo mesmo hasoru obstáculo oi-oin, problema oi-oin. Se ita kaer nafatin fiar ba Jesus Cristo imi sei manan moris rohan laek. Tanba ita Na’i Jesus Cristo dehan katak “ema nebe fiar iha hau hetan moris rohan laek”. Além nee hau husu ba sarani sira atu cria nafatin domin, dame, hakmatek iha família, iha bairo no sociedade.