Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > VIGARARIA DILI REALIZA SORUMUTO SOBRE RAI HO ESTADO

VIGARARIA DILI REALIZA SORUMUTO SOBRE RAI HO ESTADO

DCDD (6/2/2018) Cordenadoor Geral Comissão Justiça e Paz Diocese Dili, Afonso Guteres ba jornalista hateten; ohin Vigararia Dili halo sorumutu ida ho parte husi estado nian “SISTEMA NACIONAL CADASTRAL” (SNC) ho objetivo ida nee atu prepara ba iha processo levantamento rai missão Diocese Dili nian liu-liu iha Vigararia Dili nian tanba ita hotu hatene katak iha Timor-Leste quase Igreja nian rai mos barak. Tanba nee, ho cooperção entre Estado ho Igreja nee mecanismo ida para atu buka solução ba problema rai, tenik Afonso Guteres iha nia knar fatin Comissão Justiça e Paz Diocese Dili tersa-feira (6/2/2018) semana nee.

Relaciona ho Processo levantamento rai nee nian, Cordenadoor Geral Comissão Justiça e Paz Diocese Dili, Afonso Guteres esplica katak; premeiro apresenta dadus no halo identifição parte nebe mak missão nian hafoin hodi entrega ba iha parte Estado liu-liu ba iha “SISTEMA NACIONAL CADASTRAL” (SNC) hodi halo processo levantamento dadus nian. Tanba nee certificado mos direitemento mai husi Estado. Sobre Documentos nee ita fila fali ba ita nia lei regula buat barak kona ba processo ida nee, documentos nebe mak iha tempo portugues nian, tempo Indonesia, nee valido significa wainhira iha documentos ida ne’e mak SNC sira pronto atu halo levantamento dadus ne’e. Além nee mos iha tan mecanismo ida quando documentos sira ne’e laiha, nee iha postos lubuk ida; laiha tanba tempo funu buat hotu lakon no ema labele halo fali documentos asli, rai barak iha momentu ita nia avo sira entrega nee formal deit laiha base legal ida, então nee precisa tau pakote ketak ba assunto ida nee. Maibe kona ba buat nebe precisa ba levantamento mak certifcado rai no testamunha baliza rai nian. Buat sira nee hotu mak ohin ami fahe hamutuk ho amo pároco sira iha Viagararia Dili hodi hanoin ba oin no hahu levantamento iha Diocese Dili.

Tuir Cordenadoor Geral Comissão Justiça e Paz Diocese Dili, Afonso Guteres haktuir katak Levantamento dados ba rai missão parte Igreja nian hala’o kleur ona hahu husi Município Ermera quase remata no pertense ba região Same nian; Aileu, Ainaro tama iha dadus identificação ba rai missão nebe mak iha no mosVigararia Dili tama ona iha fase recolha imformação, identificação ba documentos. (Alin)