DIOCESE DE DILI

Rev.dos Senhores Párocos,

Sacerdotes, Religiosas,

Sarani tomak Diocese Dili nian

Tuir determinação Amo Bispo nian, tinan-tinan festa Solenidade Corpo de Deus  sei selebra iha quinta feira depois do Domingo de Santíssima Trindade tuir calendário universal nebe sai mos loron Feriado Nacional. Ba tinan ida ne’e ita sei selebra loron solenidade Santíssimo Corpo de Deus nian iha dia 31 de Maio hodi selebra  Missa iha paróquia hot-hotu. Ba Paróquia sira iha Dili laran, ita sei hala’o mos “Procissão Santíssimo Corpo de Deus” iha Dili.

Procissão ne’e sei hahu iha :

Fatin    : Igreja paroquial Balide

Loron  : Quinta-Feira, 31 de Maio de 2018

Horas   : 15.30.htl

Termina ho “Benção do Santíssimo” iha Monumento Nossa Senhora Lecidere

Relacionado ho Procissão ida ne’e, husu participação em massa husi Rev.dos Párocos, sacerdotes, religiosos, religiosas, seminaristas, aspirantes, postulantes, noviças, estudantes, sarani tomak no mos vários mivimentos eclesiais hanesan : Apostolado da Oração, Cruzada Eucarística, Acólitos, Meninos do Coro, Escuteiros, Juventude Católica, Opas vermelhas, etc.

Ida ne’e mak programa Diocese nian no ba hot-hotu nia atenção no colaboração, ami hato’o Obrigado wa’in.

Câmara Eclesiática de Dili, 23 de Maio de 2018

O Chanceler