Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > CURICULO VITAE DIÁCONO DOMINGOS GUDINHO

CURICULO VITAE DIÁCONO DOMINGOS GUDINHO

Diácono Domingos Gudinho, moris iha Foholau, Turiscai, iha loron 9 de Novembro de 1986. Aman naran Orlando Nunes (matebian) no inan Santina Gonsalves (faluk). Nia nudar oan mane mesak husi alin feto ida, mak Aurelia Soares (casada). Tan nia mesak nune’e halo tan filiação ba Miguelita Barbosa no Damião Salsinha, nunee diácono Domingo Godinho, hamutuk ho ninia maun alin sira nain tolu.

Estudos:

Iha tinan 1992-1999 hahu tama escola Escola Primária no. 5 Tarabula ou SD Negeri 5 Tarabula, Foholau-Turiscai.

Iha tinan 2001-2003 estudo iha escola Pre-Secundária, ou SMP Negeri 1 kota Lalora, Turiscai.

Iha tinan 2003-2006 halo estudo iha escola Secundária Católica Nossa Senhora de Fátima Turiscai.

Iha tinan 2006-2007 hahu tama iha Ano Preparatório (KPA) iha Seminário de Nossa Senhora de Fátima Balide-Dili.

Iha tinan 2007-2009 continua iha Seminário Ano Propedêutico São João Maria Vianey, Mater Dei, Becora, Dili.

Iha tinan 2009-2012 halao estudo Filosofia iha Instituto Superior Filosofia e Teologia Dom Jaime Garcia Goulart Fatumeta.

Iha tinan 2015-2016 continua halo estudo Teologia iha ISFIT.

Ministérios:

Iha Solenidade São Pedro no São Paulo nian iha 29 Junho 2013 simu ministério leitor no acolitado husi Dom Norberto do Amaral, bispo de Maliana iha Seminário Maior Interdiocesano São Pedro no São Paulo Fatumeta Dili.

Tinan Pastoral:

Iha loron 6 Janeiro 2014 too loron 6 Janeiro 2015 halo estágio Pastoral iha Paróquia Nossa Senhora do Carmo Letefoho.

Iha loron 6 Janeiro 2017 simu provisão husi Dom Virgilio do Carmo da Silva hodi halo estágio iha Paróquia Sagrado Coração de Jesus Becora.

Iha loron 19 Marsu 2018 simu ordenação diaconal husi Dom Virgilio do Carmo da Silva iha Catedral Dili.

Loron 8 Setembro 2018 simu ordenação sacerdotal nian iha Paróquia Nossa senhora de Fátima Turiscai husi Dom Virgilio do Carmo da Silva nian ho Lema :  NIA NEBE BOLU O NEE FIEL (1 Tes 5. 24)