Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > O Amor de Deus o Amor do Útero

O Amor de Deus o Amor do Útero

DCDD, iha loron 18-20 fulan Janeiro tinan 2019, Vigário Paroquial Paróquia Motael Pe. Evaristo Fernandes da C. Soares hamutuk ho responsável Estação Capela São Miguel Arcanjo Surik-mas, hamosu iniciativa diak ida hodi realiza Conferência Internacional ho nia tema Mengenal Lebih Dalam Devosi Kerahiman Ilahi, iha nebe nia orador husi Romo António Paduas Dwi Joko, Pr., husi Surabaya Indonésia. Conferência Internacional ne’e participa husi Pe. Chanceler Diocese Dili Pe. Ludgerio Martins da Silva no Diretor ba grupos Categoriais Diocese Dili Pe. Violanto  da Costa no participantes sira mai husi paróquia sira nebe besik iha Dili laran, paróquia Ainaro, paróquia Suai no paróquia Oe-cussi.

Iha biban ne’e Vigário Paroquial Paróquia Motael Pe. Evaristo Soares iha nia esplicação hateten, hahu organiza devoção boot ida ne’e iniciativa mai housi Santo Padre atual iha 2016 declara tinan ida ne’e sai hanesan tinan Jubileu ba misericórdia ninian. Housi atividade hotu nebe hala’o tinan tomak, ha’u mos hetan convite hodi ba tuir congresso Divino Misericórdia ninian iha Surabaya, iha nebe Indonesia tomak halibur an hamutuk hodi halo congresso ida  ne’e. Ida ne’e hanesan fó mai ha’u motivação ida. No mai ona devotos comesa ami hahu reza hamutuk iha capela Surik-mas, ami cria hanesan centro ida no sai hanesan Altar Misericórdia ninian no ema comesa halibur-an. Maibe, iha diferença grupo ida-idak halo ninian, tanba ne’e ha’u nia iniciativa atu bele unifórmiza devoção ida ne’e para atu labele iha diferença. Tanba Divina misericórdia ne’e devoção ida nebe Jesus rasik husu ba Santa Faustina hodi haklaken ba mundo no ba ema hotu atu conhece diak liu tan Maromak nia Laran Luak. Ida ne’e mak ha’u nia plano hamutuk ho estrutura no hamutuk ho devoção sira hotu buka  hodi realiza seminário ida ne’e.

Vigário Paroquial Paróquia Motael Pe. Evaristo Soares hatutan tan katak, Objetivo atu mai koalia iha parte Uma Creda nian atu devotos hirak ne’e compreende diak liu devoção hirak ne’e atu ema ida-idak labele halo tuir nia hakarak, labele halo tuir nia gosto fóra housi linha Uma Creda nia hanourin ninian, tanba dalaruma ema kahur tun kahur sae devoção ne’e halo ema labele compreende. Tanba ne’e, convida pe. António Paduas Dwi Joko, Pr husi Surabaya Indonésia mai bele fahe esperensia, fahe conhecimento Uma Creda ninian kona ba devoção, tanba pe. António Paduas Dwi Joko, Pr responsável duni no acompanha grupo devoção misericórdia nian iha diocese Indonesia ninian, atu nunee ema hotu bele compreende diak no continua devoção ida iha corridor tuir Uma Creda nia hanourin.

Iha biban hanesan Diretor ba grupos Categoriais Diocese Dili Pe. Violanto da Costa mos hateten, Maromak ninia domin ne’e ema dehan Rahim. Liafuan kerahiman mai housi rahim. Rahim katak fó moris. Inan feton sira dehan katak uluk iha antigo testamento dehan O Deus ama não com coração, não com mente mas ama com o Útero. Tanba housi útero (rahim, Knotak) mak fó moris. Ne’ebe domin ida ne’ebe fó moris. Rahim katak O Amor de Deus O Amor Do Últero. Cinta Allah itu cinta yang berasal dari rahim yang memberi hidup. Tanba ema hot-hotu moris ne’e toba iha inan ninia knotak fulan sia nia laran ikus mai fó moris ba ema. Tan ne’e ho presença Pe. António Paduas Dwi Joko, Pr iha ita nia leet durante loron rua nebe sei lori ita ba atu hatene klean liu tan kona ba Mengenal Lebih Dalam Devosi Kerahiman Ilahi, oinsa atu compreende didiak ida ne’e atu ita sai duni instrumento Maromak Nia laran Luak nian. (Fidi)