Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > MEJD HILI SÃO JOÃO PUALO II SAI MAHEIN BA ESTUDANTES SIRA

MEJD HILI SÃO JOÃO PUALO II SAI MAHEIN BA ESTUDANTES SIRA

DCDD, Sexta, 25/1/2019,  Relaciona ho missa abertura ba Ano Letivo foun 2019 nian nebe monu iha loron 25 fulan Janeiro tinan 2019 iha SE Catedral Dili, Ministério Educação Juventude no Desporto hili São Paulo II nudar mahein estudante sira nian. Dulce de Jesus Soares atual Ministra Educação,  Juventude no Desporto hafoin de missa abertura ba ano Letivo foun 2019 nee ba jornalista sira hateten, Ohin loron ho nai Maromak nia naran Ministério Educação Juventude no Desporto hamutuk bispo ita hili ona São João Paulo sai hanesan mahein ba estudante sira hotu.

Dulce de Jesus Soares atual Ministra Educação, Juventude no Desporto iha ocasião nee apela ba Estudantes no Professores sira katak, ita hili ona São João Paulo sai hanesan mahein nee katak ita atu halo tuir,moris tuir nia lalaok sira. Tanba nee ohin estátua São João Paulo sei hahu ba iha Escola Bedois no plano ba oin Ministério Educação Juventude no Desporto hamutuk ho Diocese sei cria calendário ida ba ita nia continuação de Estatua hanesan ohin Amo Bispo menciona ona katak Estatua São João Paulo II sei la hela metin iha escola ida, maibe sei lao fo volta escola sira hotu to’o iha tinan rohan iha 12 de outubro iha celebração boot iha tasi tolu. (Alin/Marta)