Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > ISFIT SEI HALO PRIMEIRO GRADUAÇÃO IHA FULAN JULHO

ISFIT SEI HALO PRIMEIRO GRADUAÇÃO IHA FULAN JULHO

DCDD – Vice Reitor Assuntos Académica Estudantil Pe. Nelson da Costa Freitas ba jornalista hateten, Instituto de Filosofia e Teologia (ISFIT) tuir plano, sei hala’o Primeiro graduação iha dia 26 de Julho tinan nee no ba oin sei halo hotu deit programático. Ami halo ona licensa operacional ho graduação ne’e, ami hein katak, gradução nebe sei halo iha fulan Julho nia laran sei hetan acreditado no fó lisenciatura ho diploma rua; ida Filosofia tinan 4 no Teologia tinan 4. Tanba nee estudante nebe mak acaba husi ISFIT ne’e sei hetan diploma rua.

Vice Reitor Assuntos Académica Estudantil  reforça tan katak, Gráficamente estudante Instituto Filosofia e Teologia Dom Jaime Garcia Goulart (ISFIT) Fatumeta Dili hahu aumenta compara ho tinan uluk iha deit 236 estudantes. Total alunos ba tinan académico foun nian ne’e hahu husi Primeiro ano Filosofia to’o último de Teologia hamutuk 316 estudantes, nebe composto husi Frater diocesano husi diocese tolu Dili, Baucau no Maliana, Religiosos (Frater Carmelitano, Frater Franciscano, Frater Cristo de Betánia, Frater Canossiano, leigos. Além nee ISFIT sei nafatin loke odamatan ba estudante sira ne’ebe tuir tes iha UNTL la passa iha teste karik, hakarak mai iha ISFIT sei simu nafatin.

Hare ba Professores no Docentes iha ISFIT, Pe. Nelson da Costa Freitas hateten, Emtermos professores no docentes sira suficiente. So iha parte filosofia nian mak menos laos ema mak laiha, maibe menos tanba sira nain haat mak ba escola doutoramento. Maibe, hetan tulun husi professores, doutor sira husi Brasil no mos Portugal mai hanorin iha ne’e. Docente husi teologia completo maioria formando hotu iha Roma, menos husi Brasil, Portugal, Australia, Indonesia, maibe maioria husi Roma ho mestradro Filosofia no Teologia.

Hare ba condição fatin nebe sidauk suficiente ba estudantes sira, Pe. Nelson da Costa Freitas haktuir katak Plano ba oin ISFIT sei halo tan gedung ho sala sanulu-resin-neen nebe completo ho sala ba reitor, vice reitor, administração, sala de interna, refertório, aulas, casa de banho ba alunos, dormitório, cantina, armagem no capela. Plano nne sei inplementa iha tinan ida ne’e, iha fulan fevereiro nia laran. Provisório sei halo uluk sala 4 tanba tinan ida ne’e ema aumento no aula la to’o, liu-liu sira primeiro ano no terceiro nian, lor-loron iha escola tem que foti cadeira tur iha liur hodi tuir aula. Hare ba condição hirak nee maka provisoriamente primeiro ano sei ba escola iha São João Paulo Balide. Hein too construção ba sala 4 ne’e remata. (FIDY)