Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > CREDA TIMOR SEI CELEBRA JUBILEU EXTRAORDINÁRIO MISSÃO

CREDA TIMOR SEI CELEBRA JUBILEU EXTRAORDINÁRIO MISSÃO

DCDD (19-07-2019) Conferência Episcopal Timorense CET decide ona atu halao celebração Jubileu Extraordinário Missão no Comemoração tinan 30 visita Amu Papa João Paulo II iha Timor-Leste ne’ebe sei realiza iha fulan Outubro tinan ida ne’e. Ho ida ne’e, Comissão Organizadora Celebração Jubileu Extraordinário Missão no Comemoração tinan 30 Visita Amu Papa João Paulo II nian iha Timor-Leste, iha loron Sexta-feira, 19 de Julho de 2019 convoca fali reunião ba dala rua nian iha Comissão Justiça e Paz nia serviço fatin hodi estabelece diak liu tan Comissão ida ne’e hodi hasoru evento boot ne’ebe atu mai iha fulan Outubro. Participa iha encontro ne’e hanesan, Padres, Madres no autoridades relevantes sira.

Presidente Comissão Organizadora Pe. Mouzinho Pereira Lopes iha entrevista hateten, Jubileu Extraordinário Missão nian (JEM) ne’ebe Amu Papa Lança tiha iha tinan uluk liu ba atu halo Igreja hanoin fali saida mak Na’i Jesus Cristo hakarak ba nia oan sira atu sai sasin iha mundo baseia ba Documento maximo Ilud Papa Bento nian. Evento boot ida ne’e acontece iha tinan ne’e, ne’ebe nia puncak ne’e iha 30 de Outubro 2019 sei celebra iha Tasi-Tolu, maibe ita iha Timor ne’e rasik além de evento boot ida universal  ne’e, ita iha Timor mos comemora hela Visita Santo Padre São João Paulo II nian. Hodi hanoin nia papel no hanoin saida mak ita halo ba ita nia nação, mak Amu Bispo sira hakarak atu encaixaa hamutuk celebração ida ne’e ho Jubileu Extraordinário ne’e. To’o ikus nia ideia sai katak saida mak ita timoroan halo hanesan sarani ne’ebe fo sasin iha ita nia moris ba ita nia rain. Ida ne’e mak razão fundamental ita halo celebração rua ne’e hamutuk tanba João Paulo II ne’e ema missionário boot ida, Santo Padre ne’ebe visita fatin hotu ne’e mak nia. Maka nia Espírito missionário ne’e boot iha ita nia rain. Tan ne’e, Amu Bispo sira hakarak atu ita integra ita  nia an iha vida missão hanesan São João Paulo II hatudu ona mai iha ita nia rain. Tanba ne’e mak ita hahu organiza labarik sira hahu housi escola hot-hotu participa, depois  housi camada no sociedade hot hotu laos de’it regilioso, maibe Governo, Instituições no Ministérios hirak ne’e mak ita halo comição boot ida atu organiza evento hot-hotu nebe sei iha.

Pe. Mouzinho Pereira Lopes reforsa tan katak, Evento sira ne’e hanesan sei iha Seminários Intenacionais, Nacionais no Locais, actividades regiliosa, animação labarik sira, jovem sira no formação no iha mos Peregrinação atu manan Indulgência. Ne’e hotu halao iha fulan tolu nia laran to’o iha 30 de Outubro no sei taka ho missa iha Tasi Tolu.

Esperança housi evento boot ne’ebe sei acontece tuir Pe. Mouzinho Pereira Lopes katak, esperança boot liu mak Missão (sasin). Tanba ita timoroan ba ami hare dadaun ne’e depois de Independência ita timororan ne’e la sasin ita nia Fé, maibe ita ba sasin fali buat seluk ne’ebe la’os ita nian, mai hosi liur ou buat liur mai ita simu de’it depois de ita nia identidade hanesan ema sarani fo sasin kona ba Maronmak nian iha nia moris ne’e menos. Tanba ne’e mak ho evento ne’e atu fanun fali sarani sira nia vida sasin ne’e. Ida seluk mak  Papel São João Paulo II nian iha ita nia rai ne’e Jovem sira ohin loron barak mak lahatene visita São Paulo II  iha tinan 30 liu tanba ne’e ita disperta fali sira katak iha ita latemi de’it katak Igreja la hola papel ba libertação, maibe ema ida rua iha sacrifício boot hanesan Amu Bispo Dom. Carlos no ida mos ita nia Santo Padre São João Paulo II ne’e. (Alin)