Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Congregação OSF Celebra 25 Anos Existência Iha Timor-Leste

Congregação OSF Celebra 25 Anos Existência Iha Timor-Leste

DCDD, 30, 7, 2019. Congregação Franciscanas OSF Convento Santa Elizabeth Taibesi, iha loron 30 fulan Julho tinan 2019 celebra Bodas de Prata (25 anos) sira nia existência iha Timor-Leste. Celebração ida ne’e hahu ho missa Agradecimento ne’ebe preside housi Amu Bispo de Dili Dom. Virgílio do Carmo da Silva, SDB hamutuk ho Padre Concelebrantes sira; Vigário Episcopal ba Assunto Religioso Pe. Leonardus B. Dibyawiyata,SJ, Vigário Episcopal ba Assunto Educação Pe. Guilhermino da Silva, Nailulik diocesano no mos religioso sira. Iha missa ne’e mos participa housi Embaixador Indonesia nian iha timor, religiosas no sarani sira.

Iha missa Dom. Virgílio do Carmo da Silva hateten, “Ohin comemora XXV aniversário ne’e opurtunidade ida atu agradece Maromak, opurtunidade ida atu hare fila ba kotuk ho haraikan atu reconhece Na’i Maromak nia liman fatin tuir Espírito Congregação nian ne’ebe dehan; DEUS PROVIDEBIT, Maromak descreve buat barak liu housi sira nia liman, buat barak ne’ebe sira la espera, maibe liu housi Maromak nia intervenção, providência Maromak ninian, obra Na’i Maromak nian bele lao diak iha ita nia rain.

Prelado ne’e acentua tan katak, “Momento sira hanesan ne’e, hakarak convida liu-liu ba ita sira hamutuk iha ne’e, hamutuk ho Irmã sira laos atu obrigado de’it, maibe atu halo discernimento katak ponto ida importante ba Congregação koko atu hare ho matan fiar nian ba buat ne’ebe liu ona no haraikan ho corágem hateke ba oin no hakasan oinsa atu halo missão OSF ninian iha rai Timor-Leste, buka duni atu hatudu sira nia Espírito, sira nia carisma, nune’e continua halo Uma Creda iha Timor, Uma Creda iha Diocese riku liu tan.

Remata tiha missa Superiora OSF Indonesia-Timor-Leste Me. Yofina, OSF iha nia mensagem hateten, “Iha loron ida ne’e ita halibur hamutuk iha fatin ida ne’e atu renova dala ida tan Bolu ida ne’e. Certamente iha bolu ida ne’e exige mos atu halo discernimento ida ne’ebe diak liu tan atu bele hatan ba missão iha rai Timor particularmente iha diocese Dili sai relevante liu tan tuir necessidade Uma Creda no sarani nian iha tempo ida ne’e.

Liu tan ne’e Superiora OSF recomenda mos katak, “Ita nia kna’ar no responsabilidade nu’udar Congregação OSF nian iha Timor laos remata ona ho festa 25 anos existência iha Creda Timor nian ne’e, maibe hakasan liu tan tan, haboot liu tan ita nia vida Espiritualidade no carisma OSF nian ho Maromak nia liafuan sira ne’ebe ita rona, atu transmite fila fali ba sarani sira liu housi ita nia kna’ar social sira, tulun sarani sira iha vida físico no espiritual nian.

Hau nia mensagem ba Irmã sira ne’ebe halao kna’ar iha comunidade ida ne’e katak, iha tinan oin mai Congregação OSF sei celebra ninia existência iha Creda ba dala 185. Se ita compara karik ho aihun ida katak, ai-hun ne’e hahu boot no tuan ba dadaun. Tan ne’e imi hirak ne’ebe halao kna’ar pastoral Congregação OSF nian iha Timor mos sai mos nu’udar ai-hun ida ne’ebe nia abut buras no metin ba daudaun. Tan ne’e hakasan nafatin atu hakonu ita nia idaidak nia an ho Maromak nia liafuan, fiel liu tan ba Maromak atu nune’e ita nia labele sai maran “Kekeringan”.

Biban ne’e mos Superiora OSF Indonesia-Timor-Leste Me. Yofina, OSF hato’o agadecimento ba bispo Dili ne’e fo ona fatin ba sira atu halao missão iha rai Timor particularmente iha diocese Dili tuir necessidade Uma Creda no sarani nian iha tempo ida ne’e. Nia agradece ba sarani Nailulik sira hotu  ne’ebe mai hodi celebra hamutuk existência Congregação OSF nian ba dala 25 iha Creda Timor. (Equipa DCDD)