Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > “BAPTIZADOS E ENVIADOS”

“BAPTIZADOS E ENVIADOS”

DCDD, Iha loron 2 fulan Agosto tinan 2019, Obras Pontifícias da Infância e Adolescência Missionária (OPIAM) housi Diocese Baucau nian liburan hamutuk iha Paróquia Sagrado Coração de Jesus Vila-Nova durante loron tolu nia laran hodi prepara ba cerimónia abertura Ano Jubileu Extraordinário da Missão no mos 30 anos Visita  Papa São João Paulo II nian iha Timor-Leste. Durante loron tolu nia laran iha Paróquia Vila Nova Baucau ne’e, atividades ne’e OPIAM sira realiza mak hanesan; visita Bairros, Reza Terço Missionária, Animação, Laudes no ikus missa Abertura nebe halao iha loron 4 fulan Agosto tinan 2019.

Diretor OPIAM Diocese Baucau nian Pe. José Gonzaga hateten, “BAPTIZADOS E ENVIADOS” sai hanesan tema central ne’ebe Papa Francisco foti hahu iha 2018 mai to’o iha 2019. Tan ne’e, OPIAM sira hotu ne’ebe pertence ba iha Diocese Baucau ne’e nia laran hanesan mai housi Viagararia Manatuto, Vigararia Lospalos, Vigararia Viqueque no Vigararia Baucau, loron hirak ne’e halibur iha Paróquia Sagrado Coração de Jesus Vila-Nova hodi halo abertura ba Ano Jubileu Extraordinário da Missão tuir revisão ne’ebe iha dia 10 de Julho liu ba, Conferência Episcopal Timorense (CET) nian husu atu cada diocese halo missa abertura ano Jubileu nian.

Pe. José Gonzaga haklean tan katak, “Buat principal ne’ebe ita sei prepara iha fulan 3 nia laran mak ita halo ação missão ninian. Iha fulan tolu ne’e (Agosto, Setembro no Outubro) ita halo ação missão nian ne’e hodi manan Indulgência Missionária ninian. Tanba ne’e fatin ne’e ita hili atu halo procissão hodi manan Indulgência Missionária ninian mak hanesan; Procissão housi Vigararia Manatuto nian mak Nossa Senhora de Aitara. Ba iha Vigararia Lospalos, Vigararia Viqueque no Baucau fatin ne’ebe determina atu manan Indulgência mak Catedral Baucau, Foho Matebian ho Fatumaca. Fatin hirak ne’e sai hanesan fatin ne’ebe cada sarani sira ou grupo sira ne’ebe hakarak atu lao peregrinação, iha fulan tolu ne’e nia laran bele ba visita.

Liu tan ne’e Pe. José Gonzaga hateten, “Ita prepara fulan tolu ne’e hodi prepara ba Ano Jubileu Extraordinário da Missão, maibe ita mos sei comemora 30 anos visita Papa São João Paulo II nian iha Timor-Leste.  Maka festa rua ne’e Ano Jubileu Extraordinário da Missão no 30 anos visita Papa São João Paulo II nian iha Timor-Leste ita tau hamutuk de’it maka sei iha encerramento iha 30 de Outubro iha Tasi Tolu. Tanba ne’e, sarani sira hotu housi Diocese Baucau nian iha 20 de Outubro oras tuku 2 sei concentra iha Manatuto depois mak bele halo viagem hamutuk ba Tasi Tolu Dili. Ba labarik OPIAM, grupo Acólitos hahu housi idade 18 anos mai kraik sira sei ba uluk Dili iha loron 27. Durante loron 4 nia laran sira sei halao atividade ação Missão ninian, tenik Pe. José Gonzaga. (Equipa DCDD)