Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Avisos > COMUNICADO LITURGIA

COMUNICADO LITURGIA

COMUNICADO

Tuir conclusão Semana Liturgia Nacional nebe halao iha loron 18-22 de Julho de 2016 no encontro amo Bispo sira nian nebe halao iha loron 08 de Agosto de 2019;

Ho comunicado ida ne’e CET decide:

a. Aifunan ba altar mak aifunan natural deit.

b. MATERIA BA MISSA:

• Hostia : Mai housi trigo
  • Tua      : tua missa, mai housi Uvas no tua missa nebe hetan licença housi autoridade Eclesiástica ruma, nacional e internacional.

c. DEFUNTOS:

1. Mate labele hakoi iha uma sorin, ba hakoi iha cemitério.
  2. MISSA DEFUNTOS:
  • Missa defuntos labele iha uma, mesmo que padre no madre sira nian inan-aman.
  • Mate: depois de 24 horas nia laran tenki hakoi, se hakarak missa corpo presente.
  • Mate mai housi rai dook, rai liur iha 48 horas nia laran tenki hakoi ona, se hakarak missa corpo presente.
  • Missa corpo presente ba deit sira nebe moris iha comunhão ho uma Creda.

d. COMUNHÃO

• Labele simu comunhão iha liman.
  • Sira ne’ebe fo comunhão mak:
  1. Minístros Ordenados: Diácono, Padre, Bispo
  2. Minístro Instituídos: Acólito, Leitores.
  3. Religiosos/as: Votos Perpétuos.
  4. Minístros Extra-ordinários.

e. Hahu ohin, oficialmente vigora ona testo ordinário da missa foun nian iha Igreja Católica Timor Leste tomak, ad experimentum.

Comunicado ne’efo sai baNai-lulik, Pároco, Religioso, Religiosa sira,ba comunidade sarani Católica tomak Timor-Leste nianatuhatene no atu halo tuir.

São João Paolo II harohandaetmai ita hotu.

Dili, 30 de Outubro de 2019