Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > ARQUIDIOCESE METROPOLITA DE DILI HALAO AVALIAÇÃO SERVISU PASTORAL TINAN 2019

ARQUIDIOCESE METROPOLITA DE DILI HALAO AVALIAÇÃO SERVISU PASTORAL TINAN 2019

DCAD, Iha Quarta-Feira loron 13 fulan Novembro 2019 Lorokraik horas tuku 3;00 Otl, Amolulik quase 100 resin hamutuk ho Arcebispo de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB hamutuk ho Vigário Geral, Vigários Episcopais, liburan hamutuk iha Salão Paroquial Catedral Dili ho hanoin ida atu hili Membro Conselho Presbiteral ba tinan 2020-2023.

No iha Quinta-Feira loron 14 fulan Novembro 2019, Arcebispo de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB hamutuk ho Vigário Geral, Vigários Episcopais, Padres, Madres, Catequistas continua liburan hamutuk iha Salão Paroquial Catedral Dili hodi avalia servisu Pastoral tinan 2019 ninian nune’e mos apresenta tema Pastoral ba ano letivo foun 2020-2024.

Arcebispo de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB liu husi mensagem hateten; Pessoalmente hare katak encontro ohin ninian la’o capaz los tanba ita hotu ninia contribuição. Desde horseik (13/11/2019) primeira vez encontro amululik sira nian ne’ebe presente hamutuk 110 Sacerdotes. Ne’e duni horseik halibur hamutuk iha ne’e quase metade Salão ne’e nakonu ho amululik  sira atu hili Membro Conselho Presbiteral ba tinan 2020 to’o 2023. No ohin dia 14 de Novembro 2019 continua realiza fila fali encontro ida ne’e ho objetivo ida atu hare liu-liu kona ba servisu sira pastoral nian durante tinan tomak ida. ohin mos iha encontro ida ne’e ita taka ita nia ano pastoral 2019 nian no halo avaliação hamutuk, fo hanoin hamutuk atu mehi ba tinan oin nian saida mak ita bele halo hamutuk.

Relaciona ho apresentação servisu Pastoral housi Vigário Geral, Vigários Episcopais, Vigararias no Departamento sira Archebispo de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva agradece tanba housi apresentação Vigário Geral, Vigários Episcopais, Vigararias no Departamento sira nian ne’ebe clarifica buat lubuk ida liu-liu iha serviço diocese ninian kona ba oinsa bele atende ba necessidades oi-oin. (Marta)