Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > TEMA PASTORAL 2020 : CRISTÃO EUCARITICO

TEMA PASTORAL 2020 : CRISTÃO EUCARITICO

DCAD-Loron 7 de Dezembro de 2019 nudar loron especial ba Arquediocese   Dili nian tamba celebra solenidade Imaculada Conceição da Virgem Maria hanesan mahein Arquediocese   Dili nian. Hafoin remata celebração ne’e, Vigario Episcopal Assunto Pastoral nian Pe. Juvito do Rêgo de Jesus fo sai mos tema pastoral ba tinan 2020.

Vigario Episcopal Assunto Pastoral ne’e hateten “iha loron ida ne’e, equipa pastoral housi diocese ninian fo sai ba sarani tomak arquediocese de Dili nian katak tema nebé ita sei lori iha tinan tomak, ano liturgico ida ne’e ninian to’o fali fulan Novembro tinan oin, tinan kotuk ita hanoin kona ba foinsa’e sira hanesan Missionário tanba han malu ho Jubileu Extraordinario missão nian”.

“Jubileu ida ne’e ninia beran mak fó kbiit ba Arquediocese  liu housi amo bispo nia comunicado ohin nian hodi  fó condecoração ba catequista sira, ne’e mak hahalok ida nebé  tinan-tinan ita sei halo ba catequista sira nebé  alcança ona tinan barak, balu nebé  sente katak iha tinan ida ne’e seidauk simu condecoração tinan oin diocese sei fó nafatin condecoração atu fó hanoin katak missionário sira nebé  hala’o missão iha Arquediocese  nia laran mak catequista sira”. Pe. Juvito do Rêgo de Jesus fo hanoin.

Pe. Juvito do Rêgo de Jesus declara “tinan ida ne’e ita hakarak atu dedica atenção tomak sarani sira ninia atu fó formação educa ema, halo catequese iha paróquia, iha nivel vigararia  nian no iha Arquediocese  tomak atu hanoin kona ba sarani tem que moris hanesan ema eucaristia nian tanba ne’e tema ida nebé  hili mak CRISTÃO EUCARITICO, tinan ida ne’e ita atu reflete  kona ba eucaristia”.

“Loron-loron, domingo-domingo iha missa ita tuir, ita celebra eucaristia maibe dala barak ita la moris eucaristia no ita hasai eucaristia tanba ne’e iha tinan ida ne’e ba oin ita sei hanoin haklean an iha WE MATAN no KAKULUK liu fiar sarani nian mak EUCARISTIA”, Explica Pe. Juvito do Rêgo de Jesus.

Vigario Episcopal Assunto Pastoral ne’e hatutan kona ba tinan pastoral 2020 ninia finalidade mak “atu lori Cristo ba sarani sira no lori sarani sira ba Cristo, atu halo sarani iha Arquediocese  Dili nian ho hanoin ida ideal teb-tebes sai sarani Cristocêntrico katak Cristo mak sai ita ninia Fuku, ita ninia We Matan, ita ninia moris nia hun mak Cristo nebé  atu lori sarani sira ba iha Cristo”.

Ikus liu Pe. Juvito do Rêgo dehan “tinan ida ne’e Arquediocese depois halo tiha asembleia diocesana ninian, hola decisão atu anuncia iha loron ida ne’e, tinan pastoral ba tinan 2020 mak CRISTÃO EUCARISTICO HODI CRISTO HO CRISTO IHA CRISTO BA AMAN MAROMAK. Ida ne’e mak ita ninia ano pastoral nian”. (Marta)