Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > CAPELA ESTAÇÃO MISSIONÁRIA ESTADO HETAN BENÇÃO HOSI ARCEBISPO DE DILI

CAPELA ESTAÇÃO MISSIONÁRIA ESTADO HETAN BENÇÃO HOSI ARCEBISPO DE DILI

DCAD – Capela Estação missionária Nossa Senhora de Fátima Estado, hetan benção hosi Arcebispo Arquediocese Metropolita de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva,SDB, iha Domingo loron 15 fulan Fevereiro 2020. Capela ne’e primeiro ho ninia medida 5×10 ne’ebe didin deit ho hadak, tuir fali mai mudafica ba medida 8×20. Ho quantidade sarani nian ne’ebe loron ba loron aumenta ba bebeik hodi hamosu iniciativa atu alarga tan medida ba Capela refere. Estação missionária Nossa Senhora de Fátima Estado ida ne’e composto hosi 20 Aldeias, 12 Sucos. Iha mos Capela 4 ne’ebe hoal parte ba Estação missionária Nossa Senhora de Fátima Estado.

Rona tiha relatório hotu ne’ebe apresenta hosi presidente construção no chefe Comissão Capela Estação Missionária Nossa Senhora de Fátima Estado nian, Arcebispo Arquediocese Metropolita de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva,SDB admira teb-tebes kona ba sarani Estação Estado ninia generosidade; processo tur hamutuk, tau osan hamutuk, serviço hamutuk iha unidade laran no maturidade iha fiar.

“Uma Creda laos bispo nian ou Padre sira nian, maibe Uma Creda ne’e sarani ninian. Hau nia admiração sai boot liu tan tanba hare katak laos hare deit uma ne’e pronto ona, maibe liu-liu ninia processo ne’e rasik; processo tur hamutuk, tau osan hamutuk, serviço hamutuk ne’e hatudu katak imi hatudu duni imi nia unidade. Tanba ne’e hau nia apreciação boot ba iniciativa ida ne’e, tanba ita la hetan iha fatin barak. Estado hatudu exemplo ne’ebe kapaz tanba sarani rasik mak hasai hosi ita boot sira nia kosar ben mak tau hamutuk hodi hari. Ida ne’e hatudu duni ona ita boot sira nia maturidade iha fiar”.

Arcebispo Arquediocese Metropolita de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB recomenda ba sarani Estação Estado atu buka continua nafatin unidade ida iha futuro. E nune’e nia husu mos atu sarani sira buka atu labele abandona Uma Creda, buka atu hari dame no unidade, constroe ita nia moris iha princípio sarani ninian no princípio timor nian.

Sorin seluk Pároco Paróquia Nossa Senhora de Lourdes Pe. Deonildo de Andrade ba sarani sira hateten; entusiasmo ita nian ne’e buka atu cuidado hodi hatutan nafatin ba oin. Ita celebra ona tinan 75 existência missão ninian iha ita nia Paróquia Ermera atu ita fo liman ba malu, hare katak Uma Creda ne’e ita hotu-hotu nian, ita mak tem que anima, ita mak tem que colabora, ita mak tem que participa liu-liu ho mos Plano Pastoral Diocese ninian ne’ebe tinan ida ne’e koalia kona ba Cristão Eucarístico; atu ita sira ne’e hare ba Eucaristia sai duni hanesan ita ninia identidade ema sarani ninian”.

Arcebispo Arquediocese Metropolita de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB hamutuk ho Pároco Paróquia Nossa Senhora de Lourdes Pe. Deonildo de Andrade iha sira nia discurso hato’o sira nia apressiação no parabens ba sarani sira Estação missionária Nossa Senhora de Fátima Estado nian ne’ebe hatudu duni ona sira nia maturidade iha fiar hodi fo liman ba malu finaliza Capela Estação missionária Nossa Senhora de Fátima Estado.

Jornalista; Silvestre

Editor; Angelson Soares