Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Avisos > Preparação molok tuir missa housi meios comunicação social sira

Preparação molok tuir missa housi meios comunicação social sira

ARQUIDIOCESE METROPOLITANA DE DILI

SECRETARIADO – CÂMARA ECLESIÁSTICA

Ita celebra festa Páscoa 2020 iha deit uma, liu hosi Rádio no Televisão. Arquidiocese Metropolitana de Dili hasai Instrução prática kona ba participação missa online:

1. Husu atu participa ativa no consciente hanesan ita rasik iha igreja laran, laos atu nonton tv eh rona rádio no koalia ba malu, hemu café eh buat seluk tan.

1. Preparação exterior (exemplo: hatais digno maske laos formal) no interior (fuan) hanesan participa missa iha igreja, molok participa missa

1. Hili fatin nebé diak. Se hamutuk ho membro familia, bele iha sala visita ou fatin adequado sira seluk. Participa mesak karik, buka fatin seluk nebé ema seluk labele perturba. Por exemplo, fatin oração ka iha fatin seluk nebé hetan acesso internet.

1. Participa missa ho cempleto, hahú hosi entrada to’o final. Labele tuir parte balu deit no tenke focus ka consentra. Husik atividade sira seluk no labele atende telefone.

1. Prepara ambiente oração liu hosi oração pessaol antes participa missa online.

1. Por favor participa missa ho posição «tur», la percisa hamrik ka hakneak. Diak tebes se iha fatin oração iha mesa ida ho crucifixo ho lilin nebé lakan.

1. Participa missa ho seriedade no devoção tomak. Hatan diálogo hotu nebé corresponde ba sarani sira nia parte.

1. Durante comunhão, halo oração pessoal no reza oração «Comunhão espiritual»:

«Hau nia Jesus,

hau fiar Ita Boot horik duni iha sacramento Eucaristia.

Hau hadomi Ita Boot liu sasan hotu,

hau hakarak tebes Ita Boot hit-An mai hau laran

tamba agora hau labele simu Ita Boot iha sacramento Eucaristia,

hit-An maibá, espiritualmente iha hau fuan,

hanesan Ita horik duni ona iha hau laran.

Halo sai ida deit ho Ita no Ita keta hadok-An hosi hau. Amen».