Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Papa Francisco: Mai ita lao ho fiar iha semana santa ne’e

Papa Francisco: Mai ita lao ho fiar iha semana santa ne’e

Domingo Ramos, Vatican 05.04.2020

Doben sira, mai ita lao ho fiar iha semana santa ne’e nebé Jesus sofre, mate no moris hias. Convida ema no família sira nebé labele participa iha celebração litúrgica atu halo oração iha uma, ho mos tulun meios tecnológicos sira nian. Espiritualmente ita hanoin mos sira nebé moras, sira nia familia nebé hamatan ba sira to’o la hanoin sira nia-an. Ita harohan ba defuntos sira nebé husi roman pascoa nian sira ida-idak presente iha ita nia fuan, iha ita nia hanoin no iha ita nia oração. Husi Maria ita aprende silêncio interior, fuan be hateke, fiar be hadomi, hodi tuir Jesus iha dalan cruz be lori ba glória moris hias nian. Nia lao ho ita no hametin ita nia esperança.

Traduzido Pelo : Departamento Comunicação da Arquidiocese de Dili

Vatican News, Link : https://youtu.be/SFPzOqf9AwI