Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Papa Francisco nia mensagem ba Jovem sira:

Papa Francisco nia mensagem ba Jovem sira:

Domingo Ramos, Vatican 05.04.2020

Maun alin no inan feton doben sira, molok taka celebração ida ne’e, ha’u hakarak  cumprimenta imi be participa liu husi meios de comunicação social sira. Particularmente ha’u nia hanoin iha jovem sira hotu iha mundo tomak, nebé moris iha maneira ida la hanesan baibain, a nivel diocesano jornada mundial juventude nian. Ohin preve tiha ona passagem Cruz husi jovem sira Panama nian ba jovem sira Lisboa nian. Jesto ida ne’e nebé sugestivo los ita sei hamoris fila fali iha Domingo Cristo Liurai nian iha loron 22 fulan Novembro  oin mai. Wainhira hein hela atu to’o ba momento ne’e, ha’u husu ba imi jovem sira atu kuda no fo sasin kona ba esperança, generosidade, solidaridade nebé ita hotu precisa iha tempo dificil ida ne’e.

Traduzido Pelo : Departamento Comunicação da Arquidiocese de Dili

Vatican News, Link : https://youtu.be/SFPzOqf9AwI