Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > DOM VIRGÍLIO EXIGE GOVERNO ACELERA LALAIS SUBSÍDIO BA POVO

DOM VIRGÍLIO EXIGE GOVERNO ACELERA LALAIS SUBSÍDIO BA POVO

DILI 28 Abril 2020 (DCAD) – Iha reunião entre lider Igreja Local nian Arcebispo Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva,SDB ho Chefe do Governo Taur Matan Ruak terça ne’e (28/04/2020) iha Câmara Eclesiástica Lecidere Dili ne’e, lider Igreja Local nian recomenda ba Chefe do Governo atu acelera lalais subsídio ba Povo kbiit laek wainhira implementa tan Estado de Emergência ba dala rua.

Remata tiha sorumutu entre Lider Igreja Local no Chefe do Governo iha Câmara Eclesiástica Lecidere Dili, iha entrevista Arcebispo Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva,SDB salienta katak “Ita hatu hatene no acompanha tiha ona katak ita nia governo tau tiha ona orçamento balun ho objetivo hodi fo subsídio ba povo kbiit laek sira. No orçamento ne’e rasik mos aprovado tiha ona iha Parlamento Nacional tuir media sira fo sai. No buat nebé ita ita husu mak dehan acelera lalais ba tanba povo barak nebé hein hela. Atu Estado de Emergência ne’e lao hodi diak wainhira subsídio hirak ne’e too ona iha povo sira nia liman. dehan Arcebispo Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB iha Câmara Eclesiástica Lecidere Dili. (Equipa DCAD)