Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Avisos > COMUNICADO PASTORAL III

COMUNICADO PASTORAL III

Moras Corona (COVID-19) Pandemia nebé hadaet ona bam undo; quase nação hot-hotu hetan ona virus ne’e. No ita hotu hatene katak moras ne’e hadaet fácil liu wainhira ema barak halibur hamutuk.

Haré ba realidade ikus nian iha ita nia nação, no haré mós ba anseio ita nia comunidade sarani sira nian rasik no tuir informação housi CIGC katak situação pandemia estável iha Timor-Leste.

Conferência Episcopal Timorense (CET) decide atu loke fali celebração comunitária no fó orientação no decisão sira kona ba oinsá atu halo celebração Eucarística:

1. Kreda Timor aconselha ba Amo Pároco/Padre sira hotu atu bele hahu celebração Missa ho sarani sira iha dia 28 de Maio ho recomendações hirak tuir mai ne’e:
    1. Loke ba celebração Eucarística de’it.
    2. Missa dominical no solenidade, quanto possível, halo campal,
    3. Missa quotidiana iha Igreja laran maibé ho orientação sira nebé fó sai tiha ona.
    4. Husu ba sarani sira atu usa máscara durante celebração.
    5. Husu ba amo pároco ho nia responsável sira atu prepara wé no sabão atu sarani sira fase liman no garante distanciamento entre participante sira.
    6. Igreja fó conselho ba sira nebé mak moras, isin fraku, atu lalika mai missa, reza iha uma de’it.
  2. Convida ita atu halo tuir nafatin recomendação sira housi Organização Saúde Mundial ho pessoal técnico saúde ita nian, tanba moras ne’e seida’uk liu.

Iha tempo susar hanesan ne’e, ita halo buat nebé ita bele; buat nebé ita la bele, ita husik iha Maromak nia liman no husu ba cidadão ida-idak atu hola responsabilidade ba povo hot-hotu nia di’ak kona ba saúde pública.

Dili, 19 de Maio de 2020