Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > CONFERÊNCIA EPISCOPAL TIMORENSE (CET) DECIDE REATIVA MISSA IHA SEMANA OIN

CONFERÊNCIA EPISCOPAL TIMORENSE (CET) DECIDE REATIVA MISSA IHA SEMANA OIN

DILI 19 Maio 2020 (DCAD) Hare ba realidade ikus nian iha ita nia nação, no hare mós ba anseio comunidade nian, no tuir informação housi CIGC katak situação Pandemia estável iha Timor-Leste, maka CONFERÊNCIA EPISCOPAL TIMORENSE (CET) decide atu loke fali celebração comunitária no fo orientação no decisão sira kona ba oinsa atu halo celebração Eucarística.

Liu housi carta Comunicado Pastoral III nebé CONFERÊNCIA EPISCOPAL TIMORENSE (CET) anúncio ba sarani tomak katak, Kreda Timor aconselha ba Amo Pároco/Padre sira hotu atu bele hahu missa ho sarani sira iha dia 28 de Maio ho recomendação hirak nee; Loke ba celebração eucarística de’it; Missa dominical no solenidade, quanto possível, halo campal; Missa quotidiana iha Igreja laran maibé ho orientação sira nebé fó sai tiha ona; Husu ba sarani sira atu usa máscara durante celebração; Husu ba amo pároco ho nia responsável sira atu prepara we no sabão atu saram Sira fase liman no garante distanciamento entre participante sira; Igreja fó conselho ba sira nebé mak moras, isin fraku, atu lalika mai missa. reza lha uma de’it.

CONFERÊNCIA EPISCOPAL TIMORENSE (CET) Convida ita atu halo tuir nafatin recomendação sira housi Organizaçao Saúde Mundial ho pessoal técnico saúde ita nian, tanba moras ne’e seidauk liu.

Comunicado público ne’e fo sai hodi fo hatene ba Nai-Lulik sira, Religioso no Religiosa sira no mós ba comunidade sarani Católica tomak iha Timor Leste nian atu hatene no Decreto ne’e hahú vale loron ne’ebe fo sai comunicado oficial ida ne’e.