Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > DOM VIRGÍLIO; IGREJA PROMOVE TURISMO RELIGIOSO, ATU EMA HABOOT NIA FIAR BA MAROMAK

DILI 22 Agosto 2020 (DCAD) – Arcebispo Arquidiocese Metropolita de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB hateten, Igreja servisu hamutuk ho Governo hodi promove fatin sira nebe categoria sai Turismo Religioso laos deit visitante sira ba hare no sente deit paisagem furak sira Timor ninian, maibe considera mos hsnesan fatin bele manan graça Na’i Maromak nian.

“Ita hakarak promove turismo religioso ida nebe ita desemnolve hanesan fatin sagrado atu ema haboot sira nia fiar, hetan força no kbiit, hetan coragem atu continua halao moris ida nebe ho influencia Maromak nian, tenik Arcebispo Arquidiocese Metropolita de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB hafoin preside celebração Eucarística Nain Feto Peregrina iha Fatubessi sábado (22/08) foin lalais nee.

Tuir Arcebispo katak, Fiar sarani tama ona 500 resin ona tanba nee iha ain fatin culturais no religioso barak mak existe nebe seidauk identifica hotu.

“Iha Uma Kreda iha Comissão ida liu-liu iha diocese Dili ninian ne’e tau matan hela ba Turismo Religioso ne’e rasik no oinsa hodi serviço hamutuk ho Governo hodi identifica tan fatin sira nebe categoria sai turismo. Atu nune’e ema ba visita atu hare rai no fatin furak timor ninian, maibe liga mos ita nia fiar sarani hanesan mos fatin diak ida atu peregrino sira bele manan graça Na’i Maromak nian, haktuir Arcebispo Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB”.

Destino turístico religioso ne’ebe identificado ona mak Santuário Ramelau, Cristo Rei-Dili no Cristo Liurai-Letefoho, Estátua São João Paulo II-tasi Tolu, Nossa Senhora Peregrina-Fatubessi, Senhor Morto-Oe-Cusse no seluk tan nebe sei iha hela processo identificação.

Jornalista : Alin Soares.