Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > UMA CREDA LAIHA HANOIN ATU HALO MANIFESTAÇÃO RUMA

UMA CREDA LAIHA HANOIN ATU HALO MANIFESTAÇÃO RUMA

DILI 27 Agosto 2020 (DCAD) – Ligado ho rumoris sira ne’ebe dadaun ne’e espalha iha público katak Uma Kreda sei realiza manifestação boot ida iha Dili, Dom Virgílio do Carmo da Silva Porta-voz CET e Arcebispo Metropolita de Dili, liu housi Comunicado da Imprensa ne’ebe realiza iha quinta (27/08) horas 4:30 ohin, iha Câmara Eclesiástica Arquidiocese Metropolitana de Dili hatan questão ne’e katak Uma Kreda lahatene kona ba ida ne’e, no Uma Creda declara katak laiha hanoin no hakarak ida atu halo manifestação ruma. Tanba ne’e, Dom Virgílio do Carmo da Silva nu’udar Porta-voz CET e Arcebispo Metropolita de Dili husu atu público labele fiar boatos/rumoris ne’ebe espalha dadaun iha público.

“Liu housi biban ida ne’e, Uma Creda hakarak hato’o ba público katak; informação ne’ebe oras ne’e espalha iha público (iha média sira) katak, Uma Creda atu halo manifestação ne’e, housi parte Uma Creda nian ami la hatene buat ida no ami laiha conhecimento kona ba ida ne’e, tenik Dom Virgílio do Carmo da Silva nu’udar Porta-voz CET e Arcebispo Metropolita de Dili iha Comunicado da Imprensa ne’ebe realiza iha quinta (27/08) lokraik horas 4:30 ohin, iha Câmara Eclesiástica Arquidiocese Metropolitana de Dili”.

Porta-voz Conferência Episcopal Timorense (CET) Arcebispo Metropolita de Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva declara katak Uma Creda, laiha hanoin no hakarak ida atu halo manifestação ruma.

“Uma Creda laiha hanoin no hakarak ida atu halo manifestação ruma, hanesan oras ne’e espalha iha público. Tanba ne’e, husu atu wainhira informação ne’e ba to’o autoridade segurança no civil nia tilun karik, husu ho favor verifica lai ho autoridade Uma Creda nian molok fo sai ba público, declara Dom Virgílio do Carmo da Silva Porta-voz CET e Arcebispo Metropolita de Dili.

Jornalista : DCAD

Editor : Angelson Soares.