DEPARTAMENTO DE COMUNICAÇÃO

P.O. Box 50, Dili,  Timor Leste

Tel. (670) 76915368; 73334800

E-mail: iteddili@gmail.com; ctelevisivoddili@gmail.com

Departamento Comunicação Diocese Dili nian halao ninia serviço iha ârea comunicação nian hodi fahe informaçâo sira hotu kona ba diocese ninia moris ba sarani sira no ba público. Knar ida ne’e halao ho ninia objetivo geral mak atu tulun bispo diocese Dili nian halao didiak ninia missão servi Maromak nia povo iha Timor Leste, especialmente iha diocese Dili.

VISÃO no MISSÃO

Visão:

Liu husi informações no conhecimento kona ba verdade da fé nebe Santa Creda comunica, sarani sira bele iha comunicação (vida) ida íntima liu tan ho Maromak no moris profundamente iha ninia moris nudar ema cristã.

Missão:

• Haklaken Maromak nia reino no Nai Jesus Cristo nia evangelho
  • Hato’o ba povo sarani sira hanorin sira husi Magistério igreja católica nian
  • Tulun Bispo nudar autoridade lugar iha ninia serviço pastoral sira.
  • Colabora ho departamento sira diocese Dili nian, ho instituiçoes eclesiásticas ba comunicação diak ida kona ba ita nia fé iha igreja particular Dili.

Departamento comunicação Diocese Dili nian iha ninia divisão sira hanesan tuir mai ne’e:

• Centro Televisivo da Diocese de Dili (CTDD)

Produz programa religioso hodi transmitte iha Televisão, iha youtube, iha facebook, iha vimeo, iha website diocese nian

• Rádio Timor Kmanek (RTK)

Produz varios programas radiofónicos ba creda no sociedade Timorense

• Semanário Ite (ITE)

Haklaken Maromak nia reino liu husi noticias ho informaçõs sira be kona ba ema nia moris ho Maromak no ho ema sira

• Buletim Seara (SEARA)

Divulga documentos oficiais sira diocese Dili nian

• Serviços Fotográficos (SF)

Halo documentação fotográfico iha album no iha file digital

• Pagine internet ka site Diocese Dili

Site Diocese Dili nian ho naran diocesededili.org. Site atu divulga informação multimédial ba sarani sira no ba sociedade timorense kona ba diocese nia moris no kona ba Bispo Diocese Dili ninia atividade pastoral sira.