Vigep. Assunto social

Vigário Episcopal ba assunto social

Pe. Emanuel Lelo Talok CMF

Vigario Episcopal para os Assuntos Sociais,  halao knaar atu coordena Instituição sira Uma Creda Diocese Dili nian. Taumatan ba proclamação Evangelho ba sociedade, ba povo tomak laos deit iha ambão maibe sai ba to’o liur hodi hasoru ema sira concretamente iha sira nia realidade moris loro-loron.”

Instituição sira nebe hamahan-an iha Vigário Episcopal ba Assuntos Sociais nian mak:

Caritás Diocesana Diocese Dili, Justiça e Paz,  Comunicação Social no Saúde.

Caritás atu tau matan no hakbiit kbiit laek sira,  Justiça e Paz atu cria no haburas justiça ho paz iha sociedade. Comunicação Social atu tulun bispo diocese nian halao ninia knar apostolado liu husi tatoli Liafoun Di’ak Ksolok no fahe informaçõ sira kona ba bispo ninia atividade no buat sira nebe diocese dili tomak halao usa meios comunicação sira hotu nebe disponível.

Saúde atu servi ema sira hotu liu husi promove moris saudavel no apostolado ba ema moras sira hodi nune sira bele hetan laran metin no ksolok iha  ita Nai Jesus be doutór no medico lolos.